Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
А Освіта |
Спеціальність |
А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями) |
Предметна спеціальність |
А4.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) |
Спеціалізація |
А4.021 Англійська мова та зарубіжна література |
Освітня програма |
Англійська мова та зарубіжна література в закладах освіти |
Обсяг дисципліни |
3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (12 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю |
2 – екзамен |
Метою вивчення дисципліни «Цифрові технології в освіті та академічна доброчесність» є узагальнення та поглиблення попередньо набутих знань з інформаційних технологій та практичних вмінь добору й створення цифрового навчального контенту на засадах академічної доброчесності з метою оптимізації процесу викладання іноземних мов і зарубіжної літератури в закладах освіти.
Завдання дисципліни націлені на формування в здобувачів ІК, що полягає у здатності розв’язувати складні задачі або проблеми в галузі освіти, що передбачає здійснення інновацій та / або проведення педагогічних досліджень і характеризується невизначеністю умов, а також загальних і спеціальних компетентностей:
ЗК 2. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології у професійній діяльності.
ЗК 7. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, володіння навичками критичного мислення у процесі пошуку, оброблення та аналізу інформації.
СК 7. Здатність планувати та організовувати наукове дослідження, творчий проєкт, обґрунтовувати, узагальнювати, оформляти згідно із сучасними вимогами та презентувати їхні результати, послуговуючись відповідним методологічним інструментарієм, та дотримуватися вимог академічної доброчесності.
СК 13. Здатність адаптувати цифровий контент до потреб здобувачів освіти, розробляти особисто або спільно з іншими особами нові електронні освітні ресурси та впорядковувати їх.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Цифрові технології в освіті та академічна доброчесність» є:
- ПР 5. Використовувати наукову, довідкову, методичну літературу рідною та іноземною мовами, сучасні методи обробки інформації для здійснення педагогічних досліджень в галузі професійної діяльності, критично оцінювати достовірність, надійність інформаційних джерел.
ПР 6. Володіти основами дослідницької та методологічної культури, керуватися принципами академічної доброчесності під час навчання, викладання та провадження наукової /творчої діяльності.
ПР 15. Уміти модифікувати, адаптувати, комбінувати, розробляти й ефективно використовувати цифрові ресурси та засоби у процесі викладання філологічних дисциплін у різних закладах освіти.
Вивчення навчальної дисципліни ґрунтується на опануванні дисциплін: «Методика викладання іноземної мови в закладах освіти» та «Методика викладання зарубіжної літератури в закладах освіти».
Тема 1. AI in the development of teaching resources for language and literature classes.
Тема 2. AI for assessment material development and feedback delivery.
Тема 3. Digital tools for carrying out and processing survey results.
Тема 4. Statistical Processing in Educational Experiments.
Тема 5. Academic Integrity in Education: Key Aspects.
Тема 6. Academic Integrity in Science.