Навчальний курс 014Б2М1 Практика усного та писемного мовлення (польська мова)

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова  

Галузь знань

01 Освіта/Педагогіка

Спеціальність

014 Середня освіта

Предметна спеціальність

014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська))

Освітня програма

Середня освіта (Англійська мова і друга іноземна мова)

Обсяг дисципліни

32 кредитів (960 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (0 академічних годин),

практичні заняття (332 академічні години)

Форма контролю

3 – диференційований залік

4 – екзамен

5 – диференційований залік

6 – диференційований залік

7 – диференційований залік

8 – екзамен

Вивчення дисципліни  «Практика усного та писемного мовлення (польська мова)» спрямоване на засвоєння студентами польської мови, вивчення якої розширює мовні компетентності філолога, поглиблює системні мовні знання та розширює коло лінгвосоціокультурних зацікавлень студента-гуманітарія. Крім того, з року в рік розширюються міжнародні зв’язки нашої держави з іншими країнами, зокрема з Польщею. Сучасні світові інтеграційні процеси створюють нові умови навчання та розширюють можливості підготовки фахівців у міжнародних сферах діяльності, а також висувають підвищені вимоги до її якості. За таких умов зростає роль іноземної мови як дисципліни, метою якої є формування адекватного рівня мовної та комунікативної компетентності. Опанування іноземної мови за фаховим спрямуванням передбачає набуття студентами вмінь та навичок з усіх аспектів мовленнєвої діяльності, що є необхідним для забезпечення повноцінного спілкування у сфері професійної діяльності майбутнього фахівця; формувати іншомовну комунікативну компетенцію, навчати студентів активно використовувати польську мову, що здійснюється через уміння формулювати думки іноземною мовою, а також розуміти співрозмовника.

Завдання дисципліни полягають у формуванні в здобувачів  ІК, що полягає у  здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти та фахових компетентностей:

- Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, здійснювати ефективну комунікацію українською й іноземними мовами в межах професійної діяльності.

- Здатність до конструктивної міжособистісної взаємодії й ефективної роботи в команді, готовність генерувати нові ідеї й брати на себе відповідальність за ухвалені рішення в непередбачуваних умовах виконання професійної діяльності.

- Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру й історію, багатоманітність й мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національно-культурної ідентичності.

- Здатність рефлексувати й обʼєктивно оцінювати професійну діяльність, визначатиактуальні потреби, автономно навчатися й оволодівати сучасними знаннями, забезпечуючибезперервний професійний розвиток.

- Знання та розуміння предметної області й специфіки професійної діяльності та сучасних тенденцій їх розвитку.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК):

- Здатність моделювати зміст навчання й позакласної виховної роботи, формувати іншомовні комунікативні й предметну читацьку компетентності учнів, зокрема на засадах інтегрованого навчання.

- Здатність чітко й виразно висловлювати думку, використовувати знання законів техніки мовлення: правильна постановка дихання, розвиток голосу, чітка та зрозуміла дикція, нормативна орфоепія.

- Здатність чітко й виразно висловлювати свою думку іноземними мовами в усному та письмовому вигляді відповідно до прагматичного наміру й комунікативної ситуації, використовуючи на практиці фонетичні, лексичні, граматичні, стилістичні, дискурсивні знання, реалізуючи ефективні стратегії, а також здійснювати медіацію в професійному контексті.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (польська мова)» є:

- Уміти застосовувати філологічні знання для розв’язання професійних завдань, зокрема для формування іншомовної комунікативної та міжкультурної компетентностей в здобувачів освіти.

- Реалізовувати ефективні комунікативні стратегії з учасниками освітнього процесу із дотриманням етичних норм, принципів толерантності, співробітництва й взаємоповаги для розв’язання завдань професійної діяльності та забезпечувати посередницькі функції.

- Вільно володіти українською та іноземними мовами в усній і письмовій формах, у різних жанрово-стильових дискурсах і регістрах спілкування для вирішення комунікативних завдань у непередбачуваних ситуаціях.

Оволодіння початковим рівнем польської мови спирається на знання, навички й уміння, здобуті під час вивчення  інших дотичних навчальних дисциплін, зокрема: «Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)», «Практична граматика (польська мова)», з якими встановлено міждисциплінарні зв’язки на засадах інтеграції та науковості.

Temat 1. Proszę powtórzyć.

Temat 2. Kim jesteś?

Temat 3. Mam pytanie.

Temat 4. Zawody i zajęcia.

Temat 5. Rodzina.

Temat 6. Hobby i zainteresowania.

Temat 7. Sklep spożywczy.

Temat 8. Która godzina?

Temat 9. Na dworcu.

Temat 10. Centrum handlowe.

Temat 11. Mój zeszły rok.

Temat 12. Moje plany.

Temat 13. Miasto.

Temat 14. Urlop. Podróże.

Temat 15. Moje mieszkanie.

Temat 16. Pogoda.

Temat 17. Życiorys. Biznes.

Temat 18. Sport. Życie akademickie.

Temat 19. Święta. Uroczystości.

Temat 20. Osobowość.

Temat 21. Praca.

Temat 22. To już historia…

Temat 23. Plany na przyszłość.

Temat 24. Miasto.

Temat 25. Wieś i przyroda.

Temat 26. Relacje.

Temat 27. Przyjaźń.

Temat 28. Sprzęt AGD.

Temat 29. Technologia i wynalazki.

Temat 30. Dobre samopoczucie.

Temat 31. Turystyka.

Temat 32. Powtórzenie.

Temat 33. Święta, uroczystości, tradycje.

Temat 34. Internet.

Temat 35. Prasa i książka.

Temat 36. Kino czy telewizja.

Temat 37. Powtórzenie.

Temat 38. Mówimy językami. Uczymy (się) języków.

Temat 39. To nas interesuje! Wybieramy oferę dla siebie.

Temat 40. Zapraszamy do stołu. Organizujemy spotkanie integracyjne.

Temat 41. Podróże małe i duże. Planujemy wycieczkę po Polsce.

Temat 42. Tutaj mieszkam. Wynajmujemy i urządzamy mieszkanie.

Temat 43. W zdrowym ciele, zdrowy duch. Redagujemy poradnik, jak żyć zdrowo.

Temat 44. Pracuj w Polsce. Otwieramy własną firmę.

Temat 45. Kultura się liczy. Piszemy scenariusz.

Temat 46. Bądź EKO. Przygotowujemy kampanię promującą ekologiczny styl życia.

Temat 47. Świętujemy razem. Tworzymy międzynarodowy kalendarz świąt.

Temat 48. Poznajemy się.

Temat 49. Cieszmy się Cieszynem.

Temat 50. Dokąd oczy poniosą.

Temat 51. Ludzie listy piszą...

Temat 52. Biuro podróży.

Temat 53. Pomysł na imprezę.

Temat 54. I ty możesz zostać dziennikarzem.

Temat 55. Andrzejkowy wieczór.

Temat 56. Poloneza czas zacząć.

Temat 57. Spluń przez lewe ramię.

Temat 58. Czas zadumy.

Temat 59. Frywolne śliweczki.

Temat 60. Szukam pracy.

Temat 61. Świat wokoł nas.

Temat 62. Mieszkanie marzeń.

Temat 63. Co by było, gdyby...

Temat 64. Wigilia.

Temat 65. W poszukiwaniu ideału.

Temat 66. O czym mowią gwiazdy?

Temat 67. Szlachetne zdrowie.

Temat 68. Książka skarg i zażaleń.

Temat 69. Szybko, coraz szybciej.

Temat 70. Dawnych wspomjueń czar?

Temat 71. Frazeologiczne zoo.

Temat 72. W świecie bajek.

Temat 73. Smacznego jajka.

Temat 74. Obroty słów.

Temat 75. Jestem samochodem.

Temat 76. Fala zbrodni.

Temat 77. Wiele hałasu o śliwkę.

Координатор Syllabus РПНД 2к РПНД 3к РПНД 4к