Навчальний курс 029Б1М3 Реклама у масмедіа та Інтернеті

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика та PR-діяльність
Обсяг дисципліни 6 кредитів (180 академічних годин)
Види аудиторних занять

лекції (18 академічних годин),

практичні заняття (18 академічних годин)
Форма контролю диференційований залік

Опанування дисципліни «Реклама у масмедіа та Інтернеті» формує теоретичну базу та навички використання прийомів, способів та інструментів практичного вирішення проблем розробки рекламного звернення та його розповсюдження засобами масмедіа та Інтернет.

Дана дисципліна спрямована на формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей:

  •  здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
  • здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
  •  здатність створювати, презентувати та просувати медійні продукти для формування корпоративного іміджу установи з урахуванням соціально-психологічних механізмів впливу на цільову аудиторію.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Реклама у масмедіа та Інтернеті» є:

  • використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
  • бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю у команді.
  • уміти розробляти якісний інформаційний контент і медійні продукти  для різних цільових аудиторій з урахуванням їх соціально-психологічних особливостей, а також відповідно до стратегій формування іміджу й бренду.

Змістовий модуль 1. Створення та розповсюдження реклами засобами масмедіа та Інтернет.

  • 1. Роль та значення реклами
  • 2. Розробка рекламного звернення.
  • 3. Масмедіа тв Інтернет як засоби передачі рекламного звернення.
  • 4. Інформаційне забезпечення реклами.
  • 5. Регулювання рекламної діяльності (споживачі, держава, суспільство).

Змістовий модуль 2.  Рекламна діяльність

  • 6. Планування рекламної діяльності
  • 7. Формування рекламного бюджету.
  • 8. Проведення рекламної кампанії у масмедіа та Інтернеті.
  • 9. Робота рекламного агентства.
  • 10. Контроль рекламної діяльності.

Координатор Syllabus РПНД