Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика та PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Метою навчальної дисципліни є засвоєння необхідних знань з основ веб-дизайну, а також формування практичних навичок щодо розробки якісних сайтів. Формування знань і навичок, необхідних для розв'язування задач з застосуванням персонального комп'ютера й сучасного програмною забезпечення.
Завдання навчальної дисципліни: поетапне формування у студентів основних складових професійної компетентності, зокрема:
загальної компетентності (ЗК):
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
- Навички використання інформаційних і комунікативних технологій.
- Здатність працювати в команді.
фахової компетентності (ФК):
- Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.
- Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології та програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.
- Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.
- Здатність проектувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.
- Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
- Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.
- Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.
- Здатність працювати в операційній системі Windows, у локальній та глобальній комп’ютерній мережах; застосовувати прикладне програмне забезпечення, зокрема, текстові редактори, СЕД, електронні таблиці, СУБД; володіти комп’ютерною графікою (зокрема, діловою).
Програмними результатами вивчення дисципліни «Вебдизайн» є:
- Знати й розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.
- Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу.
- Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність.
- Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.
- Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерні технології для вдосконалення технологій виробництва інформаційних продуктів та послуг.
- Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.
- Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів.
- Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.
Тема 1. Введення у комп’ютерну графіку. Концептуальні основи комп’ютерної графіки
Тема 2. Апаратне забезпечення комп’ютерної графіки.
Тема 3. Предмет дизайна Інструменти веб-дизайнера.
Тема 4. Загальні питання web-дизайну
Тема 5. Колір у комп’ютерній графі
Тема 6. Комп’ютерна графіка. Програмні засоби комп’ютерної графіки
Тема 7. Особливості комп’ютерної графіки для web-дизайну.
Тема 8. Графічний редактор Figma.