| Освітній рівень | Перший (бакалаврський) | 
| Програма навчання | Вибіркова | 
| Галузь знань | 02 Культура і мистецтво | 
| Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа | 
| Освітня програма | Інформаційна аналітика та PR-діяльність | 
| Обсяг дисципліни | 6 кредитів (180 академічних годин) | 
| Види аудиторних занять | 
			 лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) | 
		
| Форма контролю | Диференційований залік | 
Метою навчальної дисципліни є засвоєння необхідних знань з основ веб-дизайну, а також формування практичних навичок щодо розробки якісних сайтів. Формування знань і навичок, необхідних для розв'язування задач з застосуванням персонального комп'ютера й сучасного програмною забезпечення.
Завдання навчальної дисципліни: поетапне формування у студентів основних складових професійної компетентності, зокрема:
загальної компетентності (ЗК):
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
 - Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
 - Навички використання інформаційних і комунікативних технологій.
 - Здатність працювати в команді.
 
фахової компетентності (ФК):
- Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.
 - Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології та програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.
 - Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.
 - Здатність проектувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.
 - Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.
 - Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.
 - Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.
 - Здатність працювати в операційній системі Windows, у локальній та глобальній комп’ютерній мережах; застосовувати прикладне програмне забезпечення, зокрема, текстові редактори, СЕД, електронні таблиці, СУБД; володіти комп’ютерною графікою (зокрема, діловою).
 
Програмними результатами вивчення дисципліни «Вебдизайн» є:
- Знати й розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.
 - Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу.
 - Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність.
 - Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.
 - Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерні технології для вдосконалення технологій виробництва інформаційних продуктів та послуг.
 - Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.
 - Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів.
 - Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.
 
Тема 1. Введення у комп’ютерну графіку. Концептуальні основи комп’ютерної графіки
Тема 2. Апаратне забезпечення комп’ютерної графіки.
Тема 3. Предмет дизайна Інструменти веб-дизайнера.
Тема 4. Загальні питання web-дизайну
Тема 5. Колір у комп’ютерній графі
Тема 6. Комп’ютерна графіка. Програмні засоби комп’ютерної графіки
Тема 7. Особливості комп’ютерної графіки для web-дизайну.
Тема 8. Графічний редактор Figma.