Навчальний курс 029БОК17 Інформаційно-аналітична діяльність

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика і PR-діяльність
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (16 академічних годин), практичні заняття (16 академічних годин) індивідуальна робота (30 академічних годин)
Форма контролю екзамен

Вивчення дисципліни  «Інформаційно-аналітична діяльність» спрямоване на опанування знань щодо теоретичних основ ІАД, організаційно-методичних засад реалізації ІАД в управлінській сфері та в галузі НТІ, типології інформаційно-аналітичних продуктів і послуг, методики їх створення й надання користувачам, підготовки інформаційно-аналітичних документів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і фахових компетентностей:

ЗК 1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3 Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 4 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 6 Навички використання інформаційних і комунікативних технологій.

ЗК 7 Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 8 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ЗК 9 Здатність працювати в команді.

ЗК 10 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з  експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ФК 1 Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження й надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.

ФК 2 Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.

ФК 4 Здатність аналізувати закономірності розвитку документно-інформаційних потоків і масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.

ФК 5 Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.

ФК 6 Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади й управління, засобами масової інформації.

ФК 9 Здатність використовувати РК та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

ФК 10 Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.

ФК 11 Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.

ФК 14 Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.

ФК 15 Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.

ФК 16 Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інформаційно-аналітична діяльність» є:

РН 2 Впроваджувати й використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології вебдизайну та вебмаркетингу.

РН 3 Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну й офісну діяльність.

РН 5 Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.

РН 6 Знати, розуміти та застосовувати в практичній діяльності законодавчі та галузеві нормативні документи.

РН 7 Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем.

РН  11 Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.

РН 12 Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання  інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів.

РН 13 Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.

РН 15 Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

РН 17 Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

РН 18 Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисциплінами  «Архівознавство», «Правові основи документно-інформаційної діяльності», «Бібліотекознавство та книгознавство» та ін.

Тема 1. Вступ до курсу «Інформаційно-аналітична діяльність».

Тема 2.  Інформаційний складник інформаційно-аналітичної діяльності.

Тема 3. Аналітичний складник інформаційно-аналітичної діяльності.

Тема 4. Інформаційно-аналітична діяльність: практичні аспекти реалізації у сфері управління.

Тема 5. Інформаційні продукти як результат інформаційно-аналітичної діяльності.

Тема 6. Соціальна комунікація як невід’ємний складник інформаційного обслуговування.

Тема 7. Оглядово-аналітичний документ: класифікація, структура, особливості укладання.

Тема 8. Методика  підготовки інформаційно-аналітичних продуктів.

Координатор Syllabus