Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика і PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю | екзамен |
Вивчення дисципліни «PR у маркетингових комунікаціях» спрямоване на формування в студентів уявлення про паблік рилейшнз як ефективний інструмент розвитку бізнесу, основні поняття і напрямки роботи в піарі, управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або бізнес-проєкт, а також можливість розвинути свій творчий потенціал, знаходити нестандартні рішення в рекламі та піар.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і фахових компетентностей:
ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК 4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 9. Здатність працювати в команді.
ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ФК 6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
ФК 8. Здатність проектувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.
ФК 9. Здатність використовувати РR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури
ФК 14. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.
ФК 17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.
ФК 18. Здатність розуміти соціально-психологічні механізми створення, репрезентування і просування індивідуального й корпоративного іміджу та бренду.
Програмними результатами вивчення дисципліни «PR у маркетингових комунікаціях» є:
РН 15. Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
РН 17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.
РН 18. Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисциплінами «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг», «PR-технології».
Тема 1. Сучасні інтегровані маркетингові комунікації. Роль та значення PR.
Тема 2. Цілі та завдання PR у бізнесі.
Тема 3. Основні поняття PR-психології та їх використання.
Тема 4. Робота зі стереотипами Клієнтів.
Тема 5. Комунікаційні ресурси PR-композицій.
Тема 6. Розробка PR-композицій.
Тема 7. Основні PR-прийоми.
Тема 8. Використання паблік рилейшнз у персональному продажі.