Навчальний курс 029БОК28 PR у маркетингових комунікаціях

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика і PR-діяльність
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години)
Форма контролю екзамен

Вивчення дисципліни «PR у маркетингових комунікаціях» спрямоване на формування в студентів уявлення про паблік рилейшнз як ефективний інструмент розвитку бізнесу, основні поняття і напрямки роботи в піарі,  управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або бізнес-проєкт, а також можливість розвинути свій творчий потенціал, знаходити нестандартні рішення в рекламі та піар.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і фахових компетентностей:

ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 9. Здатність працювати в команді.

ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ФК 6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

ФК 8. Здатність проектувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.

ФК 9. Здатність використовувати РR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури

ФК  14. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.

ФК 17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.

ФК  18. Здатність розуміти соціально-психологічні механізми створення, репрезентування і просування індивідуального й корпоративного іміджу та бренду.

Програмними результатами вивчення дисципліни  «PR у маркетингових комунікаціях» є:

РН 15. Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

РН  17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

РН  18. Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на  тісному взаємозв’язку з дисциплінами   «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг», «PR-технології».

Тема 1. Сучасні інтегровані маркетингові комунікації. Роль  та значення PR.

Тема 2. Цілі та завдання PR у бізнесі.

Тема 3. Основні поняття PR-психології та їх використання.

Тема 4. Робота зі стереотипами Клієнтів.

Тема 5. Комунікаційні ресурси PR-композицій.

Тема 6. Розробка PR-композицій.

Тема 7. Основні PR-прийоми.

Тема 8. Використання паблік рилейшнз у персональному продажі. 

Координатор Syllabus