Освітня програма «Маркетинг»

Освітня програма «Маркетинг»

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Освітній ступінь

Бакалавр

Предмети ЗНО 2020 року

  • Українська мова
  • Математика
  • Іноземна мова або Географія

Вартість навчання (минулого року)

12000 грн. (8300 грн. - заочна форма навчання) за рік

Короткий опис програми

Маркетинг є освітньо-професійною програмою з підготовки компетентних фахівців зі спеціальності 075 «Маркетинг», яка забезпечує отримання знань та вмінь з генерації нових ідей розвитку бізнесу на основі виявлення платоспроможних потреб споживачів. Маркетинг допомагає підприємству залишатися на плаву, виживати в умовах гострої боротьби з конкурентами за місце на ринку. Фахівець з маркетингу спроможний оперативно знаходити недостатньо задоволені споживацькі запити, чи формувати їх (для принципово нових товарів), розробляти, виготовляти і просувати на ринку нову (модернізовану) продукцію, яка задовольнить ці запити повніше і ефективніше, ніж конкуренти. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний у сфері маркетингу, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Творчість, креативність – це основна якість маркетолога. Креатив – основний, найцінніший і найдорожчий продукт нової економіки.

Переваги програми

Можливість навчання та стажування за кордоном

Студенти мають унікальну можливість брати участь у програмах отримання «подвійного диплому» в Університет Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Опольському університеті (Польща), Шандунському технологічному університеті (Китай), Ренмінському університеті (Китай), літніх економічних школах на базі Білостоцького технологічного університету (Польща); проходити навчальну, мовну та виробничу практики у Бранденбурзькому університеті прикладних наук (Німеччина), Білостоцькій Політехніці.

Основні дисципліни фахової підготовки

Маркетинг; Маркетинг стартапів; Інфраструктура товарного ринку; Вступ до спеціальності; Поведінка споживача; Маркетингова товарна політика; Маркетингове цiноутворення; Соціальний маркетинг; Маркетингові комунікації; Логістика; Електронна комерція; Маркетингові дослідження; Галузевий маркетинг.

Посади, які можуть обіймати випускники

Маркетолог-аналітик, trend-watcher; маркетолог по продукту; геомаркетолог; промоутер; account-менеджер (менеджер по роботі з клієнтами) , трейд-маркетолог; digital-стратег; рекламний менеджер; спеціаліст з контекстної реклами; кріейтор; E-mail-маркетолог; Інтернет-маркетолог;SMM-менеджер; PR-менеджер; копірайтер; бренд-менеджер.

Установи-партнери

Університет Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Бранденбурзький університет прикладних наук (Німеччина), Білостоцький технологічний університет (Польща), Університет Монс (м. Монс, Бельгія), ПАТ «Домінік», ТОВ «Нова пошта», ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод», ПрАТ «Фірма «Полтавпиво», ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп», ПрАТ «Полтавський завод медичного скла», ТОВ «ТАВАГРОІНВЕСТ», ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод», ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»», ВО «Полтаваелектро»

Додаткова інформація

Програма вступного випробування

Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту

Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Контактна інформація

Звертайтеся за більш детальною інформацією до приймальної комісії:

 vstup@nupp.edu.ua

 +38 (0532)56-16-04

 +38 (099)057-65-17

Або у месенджерах: