Освітня програма «Маркетинг»
Галузь знань
07 Управління та адміністрування
Спеціальність
075 Маркетинг
Освітня програма
Маркетинг
Освітній ступінь
Бакалавр
Предмети НМТ
- Українська мова (0,35)
- Математика (0,4)
- Історія України (0,25)
- Іноземна мова (0,25), Біологія (0,2), Фізика (0,2), Хімія (0,2), Українська література (0,25), Географія (0,35)
Вартість навчання
- Денна: 9850 грн.
- Дистанційна: 9000 грн.
- Заочна: 7500 грн.
* Вартість вказана за семестр навчання за контрактом 2024/2025 навчального року
При вступі як на місця державного замовлення, так і за контрактом абітурієнт надає мотиваційний лист та результати національного мультипредметного тесту 2022 р., 2023 р, 2024 р. або сертифікату ЗНО 2021 р.
Короткий опис програми
Маркетинг є освітньо-професійною програмою з підготовки компетентних фахівців зі спеціальності 075 «Маркетинг», яка забезпечує отримання знань та вмінь з генерації нових ідей розвитку бізнесу на основі виявлення платоспроможних потреб споживачів. Маркетинг допомагає підприємству залишатися на плаву, виживати в умовах гострої боротьби з конкурентами за місце на ринку. Фахівець з маркетингу спроможний оперативно знаходити недостатньо задоволені споживацькі запити, чи формувати їх (для принципово нових товарів), розробляти, виготовляти і просувати на ринку нову (модернізовану) продукцію, яка задовольнить ці запити повніше і ефективніше, ніж конкуренти. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний у сфері маркетингу, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Творчість, креативність – це основна якість маркетолога. Креатив – основний, найцінніший і найдорожчий продукт нової економіки.
Переваги програми
- Здатність проводити маркетингові дослідження, формувати маркетингову інформаційну систему підприємств;
- Вміння вирішувати проблемні ситуації, що ви никають в маркетинговій діяльності виробничих підприємницьких, організацій сфери послуг, державних управлінських структур за умов ринкової невизначеності і ризиків;
- Здатність визначати, аналізувати проблеми ринкової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення;
- Здатність виявляти ініціативу і самостійність в різних ситуаціях, критично оцінювати явища та ринкові процеси;
- Вміння формувати систему маркетингових комунікацій для впливу на споживача та підтримки взаємодії підприємства з його внутрішнім та зовнішнім середовищем;
- Вміння використовувати інформаційні та цифрові технології в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств різних галузей економіки.
Можливість навчання та стажування за кордоном
Студенти мають унікальну можливість брати участь у програмах отримання «подвійного диплому» в Університет Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Опольському університеті (Польща), Шандунському технологічному університеті (Китай), Ренмінському університеті (Китай), літніх економічних школах на базі Білостоцького технологічного університету (Польща); проходити навчальну, мовну та виробничу практики у Бранденбурзькому університеті прикладних наук (Німеччина), Білостоцькій Політехніці.
Основні дисципліни фахової підготовки
Маркетинг; Маркетинг стартапів; Інфраструктура товарного ринку; Вступ до спеціальності; Поведінка споживача; Маркетингова товарна політика; Маркетингове цiноутворення; Соціальний маркетинг; Маркетингові комунікації; Логістика; Електронна комерція; Маркетингові дослідження; Галузевий маркетинг.
Посади, які можуть обіймати випускники
Маркетолог-аналітик, trend-watcher; маркетолог по продукту; геомаркетолог; промоутер; account-менеджер (менеджер по роботі з клієнтами) , трейд-маркетолог; digital-стратег; рекламний менеджер; спеціаліст з контекстної реклами; кріейтор; E-mail-маркетолог; Інтернет-маркетолог;SMM-менеджер; PR-менеджер; копірайтер; бренд-менеджер.
Установи-партнери
Університет Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Бранденбурзький університет прикладних наук (Німеччина), Білостоцький технологічний університет (Польща), Університет Монс (м. Монс, Бельгія), ПАТ «Домінік», ТОВ «Нова пошта», ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод», ПрАТ «Фірма «Полтавпиво», ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп», ПрАТ «Полтавський завод медичного скла», ТОВ «ТАВАГРОІНВЕСТ», ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод», ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»», ВО «Полтаваелектро»
Додаткова інформація
Контактна інформація:
+38 (095) 727-58-90 – Кобець Сергій Петрович
+38 (066) 184-56-14 – Чижевська Марина Борисівна
Або у месенджерах: вайбер, вацап, телеграм, фейсбук: +38 (066) 184-56-14
Навчально-наукового Інституту фінансів, економіки, управління та права: https://nupp.edu.ua/page/navchalno-naukoviy-institut-finansiv-yekonomiki-ta-menedzhmentu.html
Кафедри економіки, підприємництва та маркетингу: https://nupp.edu.ua/page/kafedra-yekonomiki-pidpriemnitstva-ta-marketingu.html
Facebook: https://www.facebook.com/kafedra.ep.m/
Контактна інформація
Звертайтеся за більш детальною інформацією до приймальної комісії:
Або у месенджерах: