Освітня програма «Маркетинг»
Галузь знань
D Бізнес, адміністрування та право
Спеціальність
D5 Маркетинг
Освітня програма
Маркетинг
Освітній ступінь
Бакалавр
Предмети НМТ
- Українська мова (0,35)
- Математика (0,4)
- Історія України (0,25)
- Іноземна мова (0,25), Біологія (0,2), Фізика (0,2), Хімія (0,2), Українська література (0,25), Географія (0,35)
Вартість навчання
- Денна: 20050 грн.
- Дистанційна: 9000 грн.
- Заочна: 7500 грн.
* Вартість вказана за семестр навчання за контрактом 2025/2026 навчального року
При вступі як на місця державного замовлення, так і за контрактом абітурієнт надає мотиваційний лист та результати національного мультипредметного тесту 2023 р, 2024 р., 2025 р. або сертифікату ЗНО 2022 р.
Короткий опис програми
Мета освітньої програми «Маркетинг» полягає в підготовці кваліфікованих, креативних і конкурентоспроможних фахівців у сфері маркетингу, які володіють сучасними знаннями, економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності суб’єктами господарювання усіх сфер економічної діяльності і маркетингового супроводження стратегічного управління розвитком територіальних громад.
Маркетинг допомагає підприємству залишатися на плаву, виживати в умовах гострої боротьби з конкурентами за місце на ринку. Фахівець з маркетингу спроможний оперативно знаходити недостатньо задоволені споживацькі запити, чи формувати їх (для принципово нових товарів), розробляти, виготовляти і просувати на ринку нову (модернізовану) продукцію, яка задовольнить ці запити повніше і ефективніше, ніж конкуренти. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний у сфері маркетингу, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Творчість, креативність – це основна якість маркетолога. Креатив – основний, найцінніший і найдорожчий продукт нової економіки.
Освітня програма пропонує три професійні спрямування для вибору здобувачами поглибленої підготовки за напрямами «Маркетинг в креативних індустріях», « Маркетинг бізнес-процесів», «Публічний маркетинг та комунікації»
Переваги програми
- Розроблена відповідно до європейських стандартів.
- Унікальна можливість навчання за англомовними програмами подвійного диплому й міжнародної академічної мобільності за кордоном.
- Актуальність і висока конкурентоспроможність на ринку праці.
- Можливість сформувати індивідуальну освітню траєкторію через участь у програмах академічної мобільності, обранні вибіркових освітніх компонентів.
- Орієнтується на сучасні наукові дослідження у сфері маркетингу, враховує актуальні тенденції розвитку маркетингу за галузевим, територіальним та міжнародним аспектами із залучення до освітнього процесу спеціалістів-практиків (професіоналів) й інших стейкхолдерів.
- Набуття додаткових компетентностей щодо використання інструментів маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад
Основні дисципліни фахової підготовки
Маркетинг, Теорія мотивації та поведінка споживача, Інформаційні системи та технології в маркетингу , Товарознавство, Маркетингова товарна політика, Маркетинг в публічному управлінні, Digital-маркетинг, Соціальний маркетинг, Маркетингові дослідження, Маркетингове ціноутворення, Бізнес-планування, Управління продажами, Маркетинг закупівель
Посади, які можуть обіймати випускники
Випускник здатен обіймати такі посади згідно класифікатора професій ДК 003:2010: Консультант з маркетингу, Фахівець із зв’язків із громадськістю та пресою, Фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку, Рекламіст, Фахівець із методів розширення ринку збуту (маркетолог), Агент комерційний, Агент торговельний, Комівояжер, Мерчендайзер, Представник торговельний, Торговець комерційний, Організатор зі збуту, Оператор із постачання, Інспектор-товарознавець, Агент рекламний, Представник з реклами, Торговець (обслуговування бізнесу та реклами), Інспектор з контролю за цінами
Установи-партнери
Університет Альба Юлії «1 DECEMBRIE 1918» (м. Альба Юлія, Румунія), Vilniaus kolegija (м. Вільнюс, Литва), ТОВ «Полтава Медіа-маркет», ПАТ «Домінік», ТОВ «Нова пошта», ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод», ПрАТ «Фірма «Полтавпиво», ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп», ПрАТ «Полтавський завод медичного скла», ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод», ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»», ВО «Полтаваелектро», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГФУД»; Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДЕНЕРГОТОРГ», ТОВ «Дельта-продукт»
Додаткова інформація
Контактна інформація:
+38 (095) 727-58-90 – Кобець Сергій Петрович
+38 (095) 303-69-40 – Васюта Вікторія Борисівна
+38 (066) 184-56-14 – Чижевська Марина Борисівна
Або у месенджерах: вайбер, вацап, телеграм, фейсбук: +38 (066) 184-56-14
Навчально-наукового Інституту фінансів, економіки, управління та права: https://nupp.edu.ua/page/navchalno-naukoviy-institut-finansiv-yekonomiki-ta-menedzhmentu.html
Кафедри економіки, підприємництва та маркетингу: https://nupp.edu.ua/page/kafedra-yekonomiki-pidpriemnitstva-ta-marketingu.html
Facebook: https://www.facebook.com/kafedra.ep.m/
Контактна інформація
Звертайтеся за більш детальною інформацією до приймальної комісії:
Або у месенджерах: