Освітня програма «Маркетинг»
Галузь знань
D Бізнес, адміністрування та право
Спеціальність
D5 Маркетинг
Освітня програма
Маркетинг
Освітній ступінь
Бакалавр
Предмети НМТ
- Українська мова (0,35)
- Математика (0,4)
- Історія України (0,25)
- Іноземна мова (0,25), Біологія (0,2), Фізика (0,2), Хімія (0,2), Українська література (0,25), Географія (0,35)
Вартість навчання
- Денна: 9850 грн.
- Дистанційна: 9000 грн.
- Заочна: 7500 грн.
* Вартість вказана за семестр навчання за контрактом 2024/2025 навчального року
При вступі як на місця державного замовлення, так і за контрактом абітурієнт надає мотиваційний лист та результати національного мультипредметного тесту 2022 р., 2023 р, 2024 р., 2025 р. або сертифікату ЗНО 2021 р. 2022 р.
Короткий опис програми
Мета освітньої програми «Маркетинг» полягає в підготовці кваліфікованих, креативних і конкурентоспроможних фахівців у сфері маркетингу, які володіють сучасними знаннями, економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності суб’єктами господарювання усіх сфер економічної діяльності і маркетингового супроводження стратегічного управління розвитком територіальних громад.
Маркетинг допомагає підприємству залишатися на плаву, виживати в умовах гострої боротьби з конкурентами за місце на ринку. Фахівець з маркетингу спроможний оперативно знаходити недостатньо задоволені споживацькі запити, чи формувати їх (для принципово нових товарів), розробляти, виготовляти і просувати на ринку нову (модернізовану) продукцію, яка задовольнить ці запити повніше і ефективніше, ніж конкуренти. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний у сфері маркетингу, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Творчість, креативність – це основна якість маркетолога. Креатив – основний, найцінніший і найдорожчий продукт нової економіки.
Освітня програма пропонує три професійні спрямування для вибору здобувачами поглибленої підготовки за напрямами «Маркетолог фрилансер в креативних індустріях», «Маркетолог-аналітик бізнес-процесів суб’єктів господарювання», «Маркетолог-фахівець з комунікаційних та маркетингових технологій в публічному управлінні».
Переваги програми
- Розроблена відповідно до європейських стандартів.
- Унікальна можливість навчання за англомовними програмами подвійного диплому й міжнародної академічної мобільності за кордоном.
- Актуальність і висока конкурентоспроможність на ринку праці.
- Можливість сформувати індивідуальну освітню траєкторію через участь у програмах академічної мобільності, обранні вибіркових освітніх компонентів.
- Орієнтується на сучасні наукові дослідження у сфері маркетингу, враховує актуальні тенденції розвитку маркетингу за галузевим, територіальним та міжнародним аспектами із залучення до освітнього процесу спеціалістів-практиків (професіоналів) й інших стейкхолдерів.
- Набуття додаткових компетентностей щодо використання інструментів маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад
Основні дисципліни фахової підготовки
Маркетинг, Теорія мотивації та поведінка споживача, Інформаційні системи та технології в маркетингу , Товарознавство, Маркетингова товарна політика, Маркетинг в публічному управлінні, Digital-маркетинг, Соціальний маркетинг, Маркетингові дослідження, Маркетинг підприємств виробничої та невиробничої сфери, Маркетингове ціноутворення, Бізнес-планування, Управління продажами, Маркетинг закупівель
Посади, які можуть обіймати випускники
Випускник здатен обіймати такі посади згідно класифікатора професій ДК 003:2010: Консультант з маркетингу, Фахівець із зв’язків із громадськістю та пресою, Фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку, Рекламіст, Фахівець із методів розширення ринку збуту (маркетолог), Агент комерційний, Агент торговельний, Комівояжер, Мерчендайзер, Представник торговельний, Торговець комерційний, Організатор зі збуту, Оператор із постачання, Інспектор-товарознавець, Агент рекламний, Представник з реклами, Торговець (обслуговування бізнесу та реклами), Інспектор з контролю за цінами
Установи-партнери
Університет Альба Юлії «1 DECEMBRIE 1918» (м. Альба Юлія, Румунія), Vilniaus kolegija (м. Вільнюс, Литва), ТОВ «Полтава Медіа-маркет», ПАТ «Домінік», ТОВ «Нова пошта», ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод», ПрАТ «Фірма «Полтавпиво», ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп», ПрАТ «Полтавський завод медичного скла», ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод», ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»», ВО «Полтаваелектро», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГФУД»; Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДЕНЕРГОТОРГ», ТОВ «Дельта-продукт»
Додаткова інформація
Контактна інформація:
+38 (095) 727-58-90 – Кобець Сергій Петрович
+38 (095) 303-69-40 – Васюта Вікторія Борисівна
+38 (066) 184-56-14 – Чижевська Марина Борисівна
Або у месенджерах: вайбер, вацап, телеграм, фейсбук: +38 (066) 184-56-14
Навчально-наукового Інституту фінансів, економіки, управління та права: https://nupp.edu.ua/page/navchalno-naukoviy-institut-finansiv-yekonomiki-ta-menedzhmentu.html
Кафедри економіки, підприємництва та маркетингу: https://nupp.edu.ua/page/kafedra-yekonomiki-pidpriemnitstva-ta-marketingu.html
Facebook: https://www.facebook.com/kafedra.ep.m/
Контактна інформація
Звертайтеся за більш детальною інформацією до приймальної комісії:
Або у месенджерах: