Освітня програма «Маркетинг»
Галузь знань
D Бізнес, адміністрування та право
Спеціальність
D5 Маркетинг
Освітня програма
Маркетинг
Освітній ступінь
Магістр
Вступні випробування
- ЄВІ
- ЄФВВ
- Мотиваційний лист
Вартість навчання
- Денна: 12150 грн.
- Дистанційна: 10500 грн.
- Заочна: 10000 грн.
* Вартість вказана за семестр навчання за контрактом 2024/2025 навчального року
Короткий опис програми
«Маркетинг» є освітньо-професійною програмою з підготовки компетентних фахівців зі спеціальності 075 «Маркетинг» D5 Маркетинг, яка забезпечує отримання знань та вмінь з генерації нових ідей розвитку бізнесу на основі виявлення платоспроможних потреб споживачів. Маркетинг допомагає підприємству залишатися на плаву, виживати в умовах гострої боротьби з конкурентами за місце на ринку. Фахівець з маркетингу спроможний оперативно знаходити недостатньо задоволені споживацькі запити, чи формувати їх (для принципово нових товарів), розробляти, виготовляти і просувати на ринку нову (модернізовану) продукцію, яка задовольнить ці запити повніше і ефективніше, ніж конкуренти. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний у сфері маркетингу, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Творчість, креативність – це основна якість маркетолога. Креатив – основний, найцінніший і найдорожчий продукт нової економіки
Переваги програми
Перевагами програми підготовки фахівців зі спеціальності 075 «Маркетинг» D5 Маркетинг є формування компетентних фахівців, здатних:
- генерувати нові ідеї щодо розвитку бізнесу на основі виявлення платоспроможних потреб споживачів;
- володіти професійно важливими технологіями з методів сегментації та видів позиціонування; моделей управління портфелем бізнесу фірми; визначення можливостей та напрямків реального росту фірми; вибору маркетингових конкурентних стратегій.
- вміти оцінювати ринкову ситуацію і стійкі конкурентні переваги підприємства;
- вибирати найбільш ефективні напрямки росту фірми; розробляти маркетингові конкурентні стратегії.
- використовувати іноземну мову для забезпечення результативної наукової та професійної маркетингової діяльності;
- вирішувати проблему побудови комунікацій фірми зі споживачами та контактними аудиторіями, створення свого власного ділового імені, розробки основної концепції рекламної політики, а також залучення партнерів та інвесторів.
- застосовувати на практиці методи аналізу, креативу та інновацій в брендингу з урахуванням особливостей брендингу в різних галузях і сферах діяльності, у різних соціокультурних середовищах.
Основні дисципліни фахової підготовки
Стратегічний маркетинг; Маркетинговий аудит; Товарна інноваційна політика; Бізнес-діагностика; Управління проєктами; Креативна економіка; Методологія наукових досліджень; Маркетинговий менеджмент; Маркетинг креативних індустрій
Посади, які можуть обіймати випускники
- 1233 Директор з маркетингу
- 1233 Начальник відділу збуту (маркетингу)
- 1234 Начальник відділу ( реклами, зв'язків з громадськістю)
- 1314 Директор (керівник) малої торговельної фірми
- 1451 Менеджер (управитель) в оптовій торгівлі
- 1453 Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі побутовими та непродовольчими товарами
- 1453.1 Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі побутовими товарами та їх ремонті
- 1453.2 Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами
- 1453.4 Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами
- 1474 Менеджер(управитель) зі комунікаційних технологій
- 1475.4 Менеджер(управитель) з логістики
- 1475.4 Менеджер(управитель) з маркетингу
- 1475.4 Менеджер(управитель) з постачання
- 1475.4 Менеджер(управитель) зі збуту
- 1475.4 Менеджер(управитель) із зв’язків з громадськістю
- 1476.1 Менеджер(управитель) з реклами
- 2419.1 Науковий співробітник (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва)
- 2419.1 Науковий співробітник-консультант (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва)
- 2419.2 Консультант з ефективності підприємництва
- 2149.2 Аналітик комунікацій (крім комп'ютерів)
- 2419.2 Консультант з маркетингу
- 2419.2 Логіст
- 2419.2 Рекламіст
- 2419.2 Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку
- 2419.2 Фахівець з публічних закупівель
- 2149.2 Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою
- 2419.2 Фахівець з розширення ринку збуту (маркетолог)
Установи-партнери
Університет Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Бранденбурзький університет прикладних наук (Німеччина), Білостоцький технологічний університет (Польща), Університет Монс (м. Монс, Бельгія), ПАТ «Домінік», ТОВ «Нова пошта», ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод», ПрАТ «Фірма «Полтавпиво», ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп», ПрАТ «Полтавський завод медичного скла», ТОВ «ТАВАГРОІНВЕСТ», ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод», ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»», ВО «Полтаваелектро»
Додаткова інформація
Контактна інформація:
+38 (095) 727-58-90 – Кобець Сергій Петрович
+38 (068) 155-39-05 – Добрянська Вікторія Вікторівна
+38 (066) 184-56-14 – Чижевська Марина Борисівна
Або у месенджерах: вайбер, вацап, телеграм, фейсбук: +38 (066) 184-56-14
Навчально-наукового Інституту фінансів, економіки, управління та права: https://nupp.edu.ua/page/navchalno-naukoviy-institut-finansiv-yekonomiki-ta-menedzhmentu.html
Кафедри економіки, підприємництва та маркетингу: https://nupp.edu.ua/page/kafedra-yekonomiki-pidpriemnitstva-ta-marketingu.html
Facebook: https://www.facebook.com/kafedra.ep.m/
Контактна інформація
Звертайтеся за більш детальною інформацією до приймальної комісії:
Або у месенджерах: