Освітня програма «Маркетинг»
Галузь знань
07 Управління та адміністрування
Спеціальність
075 Маркетинг
Освітня програма
Маркетинг
Освітній ступінь
Магістр
Вступні випробування
- ЄВІ
- ЄФВВ
- Мотиваційний лист
Вартість навчання
- Денна: 12150 грн.
- Дистанційна: 10500 грн.
- Заочна: 10000 грн.
* Вартість вказана за семестр навчання за контрактом 2024/2025 навчального року
Короткий опис програми
Маркетинг» є освітньо-професійною програмою з підготовки компетентних фахівців зі спеціальності 075 «Маркетинг», яка забезпечує отримання знань та вмінь з генерації нових ідей розвитку бізнесу на основі виявлення платоспроможних потреб споживачів. Маркетинг допомагає підприємству залишатися на плаву, виживати в умовах гострої боротьби з конкурентами за місце на ринку. Фахівець з маркетингу спроможний оперативно знаходити недостатньо задоволені споживацькі запити, чи формувати їх (для принципово нових товарів), розробляти, виготовляти і просувати на ринку нову (модернізовану) продукцію, яка задовольнить ці запити повніше і ефективніше, ніж конкуренти. Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі отримує той, хто найбільш компетентний у сфері маркетингу, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Творчість, креативність – це основна якість маркетолога. Креатив – основний, найцінніший і найдорожчий продукт нової економіки
Переваги програми
Перевагами програми підготовки фахівців зі спеціальності 075 «Маркетинг» є формування компетентних фахівців, здатних:
- генерувати нові ідеї щодо розвитку бізнесу на основі виявлення платоспроможних потреб споживачів;
- володіти професійно важливими технологіями з методів сегментації та видів позиціонування; моделей управління портфелем бізнесу фірми; визначення можливостей та напрямків реального росту фірми; вибору маркетингових конкурентних стратегій.
- вміти оцінювати ринкову ситуацію і стійкі конкурентні переваги підприємства;
- вибирати найбільш ефективні напрямки росту фірми; розробляти маркетингові конкурентні стратегії.
- використовувати іноземну мову для забезпечення результативної наукової та професійної маркетингової діяльності;
- вирішувати проблему побудови комунікацій фірми зі споживачами та контактними аудиторіями, створення свого власного ділового імені, розробки основної концепції рекламної політики, а також залучення партнерів та інвесторів.
- застосовувати на практиці методи аналізу, креативу та інновацій в брендингу з урахуванням особливостей брендингу в різних галузях і сферах діяльності, у різних соціокультурних середовищах.
Можливість навчання та стажування за кордоном
Студенти мають унікальну можливість брати участь у програмах отримання «подвійного диплому» в Університет Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Опольському університеті (Польща), Шандунському технологічному університеті (Китай), Ренмінському університеті (Китай), літніх економічних школах на базі Білостоцького технологічного університету (Польща); проходити навчальну, мовну та виробничу практики у Бранденбурзькому університеті прикладних наук (Німеччина), Білостоцькій Політехніці.
Основні дисципліни фахової підготовки
Стратегічний маркетинг; Маркетинговий аудит; Товарна інноваційна політика; Бізнес-діагностика; Управління проєктами; Креативна економіка; Методологія наукових досліджень; Маркетинговий менеджмент; Маркетинг креативних індустрій
Посади, які можуть обіймати випускники
- 1475 Менеджери (управителі) з маркетингу
- 1475 Менеджер з маркетингу
- 1475.3 Менеджер (управитель) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
- 1475.3 Керуючий відділом дослідження ринку та вивчення суспільної думки
- 1475.4 Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління
- 1475.4 Менеджер з логістики
- 1475.4 Менеджер з постачання
- 1475.4 Менеджер із збуту
- 1475.4 Менеджер із зв’язків з громадськістю
- 1475.4 Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності
- 1476.1 Менеджери (управителі) з реклами
- 1476.1 Менеджер з реклами
- 23 Викладачі
- 241 Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності підприємництва, фінансової діяльності, раціоналізації виробництва та інтелектуальної власності
Установи-партнери
Університет Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Бранденбурзький університет прикладних наук (Німеччина), Білостоцький технологічний університет (Польща), Університет Монс (м. Монс, Бельгія), ПАТ «Домінік», ТОВ «Нова пошта», ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод», ПрАТ «Фірма «Полтавпиво», ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп», ПрАТ «Полтавський завод медичного скла», ТОВ «ТАВАГРОІНВЕСТ», ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод», ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»», ВО «Полтаваелектро»
Додаткова інформація
Контактна інформація:
+38 (095) 727-58-90 – Кобець Сергій Петрович
+38 (066) 184-56-14 – Чижевська Марина Борисівна
Або у месенджерах: вайбер, вацап, телеграм, фейсбук: +38 (066) 184-56-14
Навчально-наукового Інституту фінансів, економіки, управління та права: https://nupp.edu.ua/page/navchalno-naukoviy-institut-finansiv-yekonomiki-ta-menedzhmentu.html
Кафедри економіки, підприємництва та маркетингу: https://nupp.edu.ua/page/kafedra-yekonomiki-pidpriemnitstva-ta-marketingu.html
Facebook: https://www.facebook.com/kafedra.ep.m/
Контактна інформація
Звертайтеся за більш детальною інформацією до приймальної комісії:
Або у месенджерах: