Дані викладача

Тур Оксана Миколаївна

ПОСАДА:

Професор кафедри психології та педагогіки

НАУКОВИЙ СТУПІНЬ, ВЧЕНЕ ЗВАННЯ::

  • кандидат філологічних наук, спеціальність 10.02.01 «Українська мова»
  • доктор педагогічних наук, спеціальність 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»

НАУКОВІ БАЗИ:

Web of Science, ORCID, Google Scholar

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+38 (095) 068-74-77

1.oksanetur@gmail.com

ОСВІТА:

2001 Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, за спеціальністю «Початкове навчання, музика» (кваліфікація: учитель початкових класів і музики);
2006 Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», (кваліфікація: учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури);
2022 Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» за спеціальністю «Філологія» (спеціалізація «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська»).

НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ:

Педагогіка вищої школи, сучасні освітні технології у вищій школі, формування комунікативної компетентності особистості, лінгводидактика, культура фахового мовлення, професійна мовна комунікація, етика ділового та повсякденного спілкування, конфліктологія.

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ:

ОСНОВНІ  ПРАЦІ:

Наукова література

Web of Science

  1. Tur О. Didactic game as the advanced method of forming communicative competence of future specialists in documentation and information services. Advanced Education. Kyiv, 2017. Jssue 7.  P. 141–145.
  2. Tur О., Hriza V., Krasnenko O., Petrenko S. Use Of Interactive Internet Services In Education // International Journal of Computer Science and Network Security, Vol. 22. № 1. January 2022. Р. 218–224.  https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.1.30
  3. Tur О , Fabian M., Yablonska O., Rumiantseva A., Oliinyk H., Sukhlenko І. Theoretical аnd methodological principles of distance learning: priority direction of education // IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 2022. Vol. 22 №. 6. Р. 251255 https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.6.35

Фахові видання

  1. Тур О., Дерев’янко Л. Інтерактивна лекція як метод навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи // Вісник Харківської державної академії культури. Харків : ХДАК, 2022. №61. С. 72–80.
  2. Тур О.,  Вдовіна О., Василинина О. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи засобами інтерактивної дидактичної гри // Вісник Харківської державної академії культури. Харків : ХДАК, 2022. № 61. С. 62–71.
  3. Тур О. Ад’єктивна парадигма в романі Олеся Гончара «Тронка» // Філологічні науки. Полтава, 2022. Вип. 35. С. 47–56.
  4. Тур О. Професійно-комунікативна підготовка майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності в євроінтеграційному контексті // Науковий  часопис  Національного  педагогічного  університету  імені  М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: Реалії та перспективиКиїв, 2022. № 5. Том 2. С. 157–163.
  5. Тур О., Дерев’янко Л. Сформованість емоціно-вольових якостей майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності як показник їх комунікативної компетентності // Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2022. Вип. 54. Т.4. Режим доступу: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/56_2022/part_4/20.pdf

Тези доповідей і матеріали конференцій

  1. Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція Проблеми цивілізаційної суб’єктності України: місія науки і освіти. (м. Київ, 29 вересня – 1 жовтня 2022 року). Доповідь: «Модель формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності».
  2. VІІІ Міжнародна науково-практична конференція Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця (Полтава, 27 жовтня 2022 року). Доповідь: «Сформованість емоційно-вольових якостей майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності як показник їхньої комунікативної компетентності».
  3. IV Всеукраїнська науково-практична конференція Сучасні соціокультурні процеси: компетентнісно-аксіологічний аспект (Полтава, 10–11 листопада 2022 року). Доповідь: «Особливості компетентнісного підходу в процесі фахової підготовки у вищій школі».
  4. VІ Міжнародна науково-практична конференція Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми і перспективи  (Полтава, 24 листопада 2022 року). Доповідь: «Функціонування електронних бібліотек в інформаційному суспільстві».
  5. Міжнародна наукова конференція Інформаційні технології та менеджмент у вищій освіті та науці  (Республіка Узбекистан, м. Фергана, 28 листопада 2022 року). Доповідь: «Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх фахівців документно-інформаційної галузі».
  6. Усеукраїнська науково-практична конференція Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди (Полтава, 2–4 грудня 2022 року). Доповідь: «Мудрість  Григорія Сковороди як відповідь викликам ХХІ століття».
  7. Усеукраїнська науково-практична конференція Україна і світ: соціально-гуманітарні виміри безпеки та співпраці (Ірпінь, 28 жовтня 2022 року). Доповідь : «Форми організації освітнього процесу у вищій школі за умов військового часу».
  8. ІІ Усеукраїнська науково-практична конференція Інноваційні практики  наукової освіти  (Київ, 15–17 грудня 2022 року). Доповідь : «Застосування інноваційних цифрових технологій в процесі підготовки майбутніх документознавців».

Навчально-методична література

  1. Тур О. Методичні вказівки до  виконання курсової роботи з  дисципліни «Дошкільна педагогіка» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта», ОКР «бакалавр». Полтава: НУПП імені Юрія Кондратюка, 2020. 26 с.
  2. Тур О. Методичні вказівки  із навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для самостійної роботи студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Полтава : НУПП імені Юрія Кондратюка, 2020. 30 с.
  3. Тур О Сучасні освітні технології у вищій школі. Конспект лекцій. Полтава : НУПП імені Юрія Кондратюка, 2021. 130 с.
  4. Тур О. Педагогіка. Конспект лекцій. Полтава : НУПП імені Юрія Кондратюка, 2021. 161 с.
  5. Тур О. Педагогіка вищої школи. Конспект лекцій. Полтава : Національний університет  «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. 116 с.
  6. Тур О. Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Сучасні освітні технології у вищій школі» для підготовки докторів філософії з усіх спеціальностей. Полтава : Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»,  2022.  32 с.
  7. Тур О. Методичні вказівки та програма науково-педагогічної практики для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» освітньої кваліфікації магістр з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Полтава : Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022.  22 с.
  8. Тур О. Конфліктологія : конспект лекцій для студентів усіх спеціальностей бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. Полтава : Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023.  158 с.

Репозитарії

  1. Тур О.М. Інтернет-сайти як джерело поповнення загальномовного словника лексичними скороченнями // Тези 72-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету, присвяченої 90-річчю Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 21 квітня – 15 травня 2020 р.).  Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020.  Т. 2.  С. 311–312.
  2. Атаманчук Н.М., Яланська С.П., Тур О.М. Творчий розвиток дітей дошкільного віку засобами арт-практик // Психологічний часопис. Київ, 2020.  № 10. Вип. 6.  С.17–28.
  3. Клевака Л.П., Тур О.М. Специфіка формування мотивації дітей дошкільного віку як чинник успішності навчання в НУШ // Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі : кол. моногр.  Кременчук : Щербатих О. В., 2020.  С. 7–20.
  4. Тур О.М., Яланська С.П. Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти // Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки».  2020.  Вип. 13 (42).  С. 276–289. Doi.org/10.32405/2218-7650-2020-13(42)-276-289.
  5. Тур О.М., Атаманчук Н.М. Вплив керівника на соціально-психологічний клімат педагогічного колективу : метод. вказівки для студентів спец. "Психологія", "Дошкільна освіта". Полтава, 2020. 52 с.
  6. Тур О.М. Система роботи університетської бібліотеки щодо підтримки академічної доброчесності студентів // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Всеукраїн. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25 листоп. 2020 р. Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020.  С. 278–282.
  7. Москалець Л.О., Тур О.М. Вебсайт як ефективний інструмент рекламування компанії // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Всеукраїн. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25 листоп. 2020 р.  Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. С. 327–331.
  8. Яланська С.П., Тур О.М., Атаманчук Н.М. Забезпечення екопсихологічного освітнього простору: від дошкільної до вищої освіти // Психологічні основи розвитку особистості : монографія / за заг. ред. В.Й. Бочелюка.  Запоріжжя : Просвіта, 2021.  Т. 7.  С. 120–129.
  9. Свідоцтво про реєстрацію авторського права № 108597 Україна на твір. Стаття "Специфіка формування мотивації дітей дошкільного віку як чинник успішності навчання в НУШ" / Клевака Л.П., Тур О.М.  Зареєстр. 12.10.2021; опубл. 30.11.2021. Бюл. № 67.  С. 387–388.
  10. Тур О.М. Абревіатурна лексика документів: засоби відтворення англійською мовою // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25 листоп. 2021 р. / редкол. : І.Г. Передерій [та ін.].  Полтава : Нац. ун-т ім. Ю. Кондратюка, 2021.  С. 74–76.
  11. Тур О.М., Дерев’янко Л.І. Сформованість емоційно-вольових якостей майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності як показник їх комунікативної компетентності // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.  Дрогобич : Гельветика, 2022.  Вип. 56. Т. 4. С. 120–126.  DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/56-4-20.
  12. Тур О.М. Самоосвіта як складник професійного саморозвитку викладача вищої школи // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 25 квітня–21 травня 2022 р.).  Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022.  Т. 2.  С. 230–232.
  13. Тур О.М., Дерев'янко Л.І. Інтерактивна лекція як метод навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи // Вісник ХДАК.  2022.  Вип. 61.  С. 72-80.  DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.061.07.
  14. Тур О.М. Функціонування електронних бібліотек в інформаційному суспільстві // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2022 р.  Полтава, 2022.  С. 198–201.
  15. Тур О.М. Педагогічні погляди на виховання молоді в епістолярній спадщині Григорія Сковороди // Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди : кол. моногр. / за заг. ред. Д.С. Луніна.  Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022.  С. 122–128.
  16. Тур О.М. Мудрість Григорія Сковороди як відповідь викликам // Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 2–4 груд. 2022 р.).  Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022.  С. 185–187.
  17. Тур О.М. Формування професійної компетентності студентів вищої школи засобами інтерактивної лекції // Тези 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 02 травня – 25 травня 2023 р.).  Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023.  Т. 2.  C. 264–265.
  18. Тур О.М. Мотивація як важливий чинник успішної навчальної діяльності студентів вищої школи // Прояви резилієнтності на різних рівнях системи: сімя, освіта, суспільство під час війни : зб. наук. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 23 листоп. 2023 р.  Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023.  С. 129–130.
  19. Тур О.М. Модернізація освіти у вищій школі засобами інтерактивних методів навчання // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. пр. за матеріалами XVІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 груд. 2023 р.  Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023.  С. 108–110.
  20. Тур О.М. Дистанційна освіта в період COVID–карантину: переваги та недоліки // Інформація та соціум: матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 04 черв. 2021 р.).  Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021.  С.76–78.
  21. Тур О.М. Особливості білінгвальної мовної освіти майбутніх фахівців: суть, принципи, ступені полілінгвального стану // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 13–15.05.2021р.).  Запоріжжя, 2021. .
  22. Тур О.М. Формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку як умова їх соціалізації // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 квіт. 2021 р.); за заг. ред. Р.А. Калениченка, І.О. Пєтухової.  Ірпінь: УДФСУ, 2021.  С. 244–247.
  23. Тур О. М. Розвиток творчого мислення як важлива умова конкурентноздатності майбутніх фахівців // Психологічні проблеми мислення: матеріали ХХІ Всеукр. наук.–практ. конф., 27 трав. 2021 р. / за ред. В.О. Моляко. Київ: Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, 2021.  С. 78–84.
  24. Тур О.М. Комунікативна культура майбутніх освітян як необхідна умова їхнього професійного розвитку // Проєктування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога в контексті Концепції «Освіта впродовж життя»: зб. тез доп. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Краматорськ, 10 груд. 2020 р. / відп. ред. Д. В. Малєєв.  Вінниця : ЄНП, 2020.  С.122–125.
  25. Тур О.М. Вощенко В.Ю. Развитие коммуникативной компетентности студентов в условиях диалогического общения // The XXII International Science Conference «Interaction of society and science:prospects and problems», April 20-23, 2021, London, England.  Р. 392–396.  DOI: 10.46299/ISG.2021.I.XXII.
  26. Тур О.М. Організація роботи громадських організацій в умовах пандемії // Українські громади за кордоном: нові точки відліку : зб. матеріалів Міжнародної наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р.  Львів, 2021.  С. 143–145.
  27. Тур О.М. Проблеми формування мовної компетентності особистості у двомовному середовищі // Тези 73-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 21 квіт. – 13 трав. 2021 р.).  Полтава: Нац. ун-т імені Юрія Кондратюка, 2021.  Т. 2.  С.257–258.
  28. Тур О. Компетентнісний підхід в комунікативній підготовці фахівців дошкільної освіти // Сучасні соціокультурні процеси: компетентнісно-аксіологічний аспект: зб. ст. і матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (28–29 жовт. 2020 р.).  Полтава: ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2020.  С.142–146.
  29. Тур О. Диалог как важнейшее условие формирования коммуникативной компетентности туркменських студентов в украиноязычной среде // Türkmenistanyň Garaşsyzlygynyň şanly 30 ýyllygy mynasybetli “Ylym, tehnika we innowasion tehnologiýalaryň ösüşi” atly ylmy maslahatyň nutuklarynyň gysgaça beýany.  Aşgabat: Ylym, 2021.  Ч. 3.  Р. 15–18.
  30. Тур О.М. Формування мотивації до навчання майбутніх фахівців сфери дошкільної освіти // Психолого-педагогічні координати розвитку особистості : збірник матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 3–4 черв. 2021 р.).  Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2021.  С.222–225.
  31. Тур О.Н., Деревянко Л.И. Межкультурная коммуникация как особый вид // Актуальні проблеми філології та перекладознавства: наук. журн.  Хмельницький : ХНУ, 2021.  №21. Т. 2.  С. 88–91.
  32. Тур О.М. Ад’єктивна парадигма в романі Олеся Гончара «Тронка» // Філологічні науки.  Полтава, 2022.  Вип. 35.  С. 47–56.
  33. Тур О.М. Структурні особливості ініціальних абревіатур сучасної української мови // Інформація та соціум : зб. матеріалів VІІ  Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 03.06.2022).  Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2022.  С. 76–77.
  34. Тур О.М. Інформаційні технології навчання у формуванні комунікативної компетентності майбутніх педагогів // Інноваційні практики наукової освіти : матеріали Всеукраїнської наук.–практ. конф. (Київ, 8–11 груд. 2021 р.). Київ : ІОД НАПН України, 2021.  С. 481–485.
  35. Тур О.М. Засоби відтворення в українській мові абревіатур англомовної публіцистики // Інноваційний потенціал та правове забезпечення соціально-економічного розвитку України: виклик глобального світу : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 трав. 2022 р. / Полт. Ін-т економіки і права ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» ; ред. колег. : Н. Мякушко (голова), Р. Шаравара, Р. Басенко та ін.; відп. ред. Р. Басенко.  Полтава : ПІЕП, 2022.  С. 545–547.
  36. Тур О.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх фахівців інформаційної галузі // Актуальні проблеми сучасної науки : Збірник ІХ міжнародної наук.-практ. конф. викладачів та студентів навчально-наукового інституту фізики, математики, економіки та інноваційних технологій / за ред. М.Б. Паласевича, П.В. Скотного. Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2022. С. 327–330.
  37. Hriza V., Krasnenko O., Petrenko S., Tur O., Shpyh N., Ponomarenko L. Use Of Interactive Internet Services In Education // International Journal of Computer Science and Network Security.  2022.  Vol. 22., №1.  Р. 218–224.
  38. Fabian M., Tur O., Yablonska O., Rumiantseva A., Oliinyk H., Sukhlenko I. Theoretical And Methodological Principles Of Distance Learning: Priority Direction Of Education // International Journal of Computer Science and Network Security.  2022.  Vol. 22, № 6.  Р. 251–255.
  39. Тур О.М., Дерев’янко Л.І., Дорошенко С.М. Підготовка магістрів з інформаційної, бібліотечної та архівної справи: задоволеність якістю освітнього складника // Вісник Харківської державної академії культури. Харків : ХДАК, 2021.  Вип. 60.  С. 55–58.
  40. Тур О.М., Вдовіна О.О., Василинина О.М. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи засобами інтерактивної дидактичної гри // Вісник Харківської державної академії культури. Харків : ХДАК, 2022.  Вип. 61.  С. 62–71.

СТАЖУВАННЯ:

15 березня – 30 квітня 2021 р. Стажування в Західно-Фінляндському коледжі «Стратегії онлайн навчання в університетах», м. Гуйтінен, Республіка Фінляндія.

10 березня – 10 квітня 2021 р. Науково-педагогічне стажування у Вищій школі менеджменту інформаційних систем (ISMA) «Теорія та практика науково-педагогічних підходів в освіті» м. Рига, Латвія.

28 листопада – 11 грудня 2022 р. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (базовий рівень), м. Київ, ТОВ «Академія цифрового розвитку».

12 грудня – 18 грудня 2022 р. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (середній рівень), м. Київ, ТОВ «Академія цифрового розвитку».

19 грудня – 25 грудня 2022 р. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (поглиблений рівень), м. Київ, ТОВ «Академія цифрового розвитку».

ВІДЗНАКИ:

Нагороджена подякою Міністерства освіти і науки України, 2021 рік.

Нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України, 2022 рік.