Дані викладача

Тур Оксана Миколаївна

ПОСАДА:

Професор кафедри психології та педагогіки

НАУКОВИЙ СТУПІНЬ, ВЧЕНЕ ЗВАННЯ::

  • кандидат філологічних наук, спеціальність 10.02.01 «Українська мова»
  • доктор педагогічних наук, спеціальність 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»

НАУКОВІ БАЗИ:

Web of Science, ORCID, Google Scholar

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+38 (095) 068-74-77

1.oksanetur@gmail.com

ОСВІТА:

2001 Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, за спеціальністю «Початкове навчання, музика» (кваліфікація: учитель початкових класів і музики);
2006 Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», (кваліфікація: учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури);
2022 Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» за спеціальністю «Філологія» (спеціалізація «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська»).

НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ:

Педагогіка вищої школи, сучасні освітні технології у вищій школі, формування комунікативної компетентності особистості, лінгводидактика, культура фахового мовлення, професійна мовна комунікація, етика ділового та повсякденного спілкування, конфліктологія.

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ:

ОСНОВНІ  ПРАЦІ:

Наукова література

Web of Science

  1. Tur О. Didactic game as the advanced method of forming communicative competence of future specialists in documentation and information services. Advanced Education. Kyiv, 2017. Jssue 7.  P. 141–145.
  2. Tur О., Hriza V., Krasnenko O., Petrenko S. Use Of Interactive Internet Services In Education // International Journal of Computer Science and Network Security, Vol. 22. № 1. January 2022. Р. 218–224.  https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.1.30
  3. Tur О , Fabian M., Yablonska O., Rumiantseva A., Oliinyk H., Sukhlenko І. Theoretical аnd methodological principles of distance learning: priority direction of education // IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 2022. Vol. 22 №. 6. Р. 251255 https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.6.35

Фахові видання

  1. Тур О., Дерев’янко Л. Інтерактивна лекція як метод навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи // Вісник Харківської державної академії культури. Харків : ХДАК, 2022. №61. С. 72–80.
  2. Тур О.,  Вдовіна О., Василинина О. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи засобами інтерактивної дидактичної гри // Вісник Харківської державної академії культури. Харків : ХДАК, 2022. № 61. С. 62–71.
  3. Тур О. Ад’єктивна парадигма в романі Олеся Гончара «Тронка» // Філологічні науки. Полтава, 2022. Вип. 35. С. 47–56.
  4. Тур О. Професійно-комунікативна підготовка майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності в євроінтеграційному контексті // Науковий  часопис  Національного  педагогічного  університету  імені  М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: Реалії та перспективиКиїв, 2022. № 5. Том 2. С. 157–163.
  5. Тур О., Дерев’янко Л. Сформованість емоціно-вольових якостей майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності як показник їх комунікативної компетентності // Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2022. Вип. 54. Т.4. Режим доступу: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/56_2022/part_4/20.pdf

Тези доповідей і матеріали конференцій

  1. Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція Проблеми цивілізаційної суб’єктності України: місія науки і освіти. (м. Київ, 29 вересня – 1 жовтня 2022 року). Доповідь: «Модель формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності».
  2. VІІІ Міжнародна науково-практична конференція Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця (Полтава, 27 жовтня 2022 року). Доповідь: «Сформованість емоційно-вольових якостей майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності як показник їхньої комунікативної компетентності».
  3. IV Всеукраїнська науково-практична конференція Сучасні соціокультурні процеси: компетентнісно-аксіологічний аспект (Полтава, 10–11 листопада 2022 року). Доповідь: «Особливості компетентнісного підходу в процесі фахової підготовки у вищій школі».
  4. VІ Міжнародна науково-практична конференція Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми і перспективи  (Полтава, 24 листопада 2022 року). Доповідь: «Функціонування електронних бібліотек в інформаційному суспільстві».
  5. Міжнародна наукова конференція Інформаційні технології та менеджмент у вищій освіті та науці  (Республіка Узбекистан, м. Фергана, 28 листопада 2022 року). Доповідь: «Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх фахівців документно-інформаційної галузі».
  6. Усеукраїнська науково-практична конференція Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди (Полтава, 2–4 грудня 2022 року). Доповідь: «Мудрість  Григорія Сковороди як відповідь викликам ХХІ століття».
  7. Усеукраїнська науково-практична конференція Україна і світ: соціально-гуманітарні виміри безпеки та співпраці (Ірпінь, 28 жовтня 2022 року). Доповідь : «Форми організації освітнього процесу у вищій школі за умов військового часу».
  8. ІІ Усеукраїнська науково-практична конференція Інноваційні практики  наукової освіти  (Київ, 15–17 грудня 2022 року). Доповідь : «Застосування інноваційних цифрових технологій в процесі підготовки майбутніх документознавців».

Навчально-методична література

  1. Тур О. Методичні вказівки до  виконання курсової роботи з  дисципліни «Дошкільна педагогіка» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта», ОКР «бакалавр». Полтава: НУПП імені Юрія Кондратюка, 2020. 26 с.
  2. Тур О. Методичні вказівки  із навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для самостійної роботи студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Полтава : НУПП імені Юрія Кондратюка, 2020. 30 с.
  3. Тур О Сучасні освітні технології у вищій школі. Конспект лекцій. Полтава : НУПП імені Юрія Кондратюка, 2021. 130 с.
  4. Тур О. Педагогіка. Конспект лекцій. Полтава : НУПП імені Юрія Кондратюка, 2021. 161 с.
  5. Тур О. Педагогіка вищої школи. Конспект лекцій. Полтава : Національний університет  «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. 116 с.
  6. Тур О. Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Сучасні освітні технології у вищій школі» для підготовки докторів філософії з усіх спеціальностей. Полтава : Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»,  2022.  32 с.
  7. Тур О. Методичні вказівки та програма науково-педагогічної практики для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» освітньої кваліфікації магістр з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Полтава : Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022.  22 с.
  8. Тур О. Конфліктологія : конспект лекцій для студентів усіх спеціальностей бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. Полтава : Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023.  158 с.

СТАЖУВАННЯ:

15 березня – 30 квітня 2021 р. Стажування в Західно-Фінляндському коледжі «Стратегії онлайн навчання в університетах», м. Гуйтінен, Республіка Фінляндія.

10 березня – 10 квітня 2021 р. Науково-педагогічне стажування у Вищій школі менеджменту інформаційних систем (ISMA) «Теорія та практика науково-педагогічних підходів в освіті» м. Рига, Латвія.

28 листопада – 11 грудня 2022 р. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (базовий рівень), м. Київ, ТОВ «Академія цифрового розвитку».

12 грудня – 18 грудня 2022 р. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (середній рівень), м. Київ, ТОВ «Академія цифрового розвитку».

19 грудня – 25 грудня 2022 р. Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (поглиблений рівень), м. Київ, ТОВ «Академія цифрового розвитку».

ВІДЗНАКИ:

Нагороджена подякою Міністерства освіти і науки України, 2021 рік.

Нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України, 2022 рік.