Науково-педагогічні працівники Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» продовжують опановувати найрізноманітніші інструменти онлайн-навчання та вивчати нові методики організації дистанційного навчання.
Представниці Полтавської політехніки – доктор філологічних наук, професор кафедри германської філології та перекладу Тетяна Кушнірова та кандидат філологічних наук, доцент кафедри германської філології та перекладу Анна Павельєва взяли участь у вебінарі «A Seat at the Table With Education Week: Testing & Accountability». Викладачі України, Сполучених Штатів Америки та Аргентини обговорили проблематику стандартизованих тестів в процесі дистанційного навчання. Модерували захід досвідчені лектори – Пітер ДеВітт, колишня президентка Американської асоціації наукових досліджень в сфері освіти та Національної ради оцінювання в освіті Лоррі Шепард та професорка професор педагогічного лідерства та політики в Університеті Техасу в Остіні, директорка Техаського центру освітньої політики Анжела Валенсуела.
За словами доктора філологічних наук, професора кафедри германської філології та перекладу Тетяни Кушнірової, вибір наукової тематики вебінару в умовах онлайн-навчання актуальний.
«Під час вебінару піднімалося багато освітніх питань, що цікавлять сучасних викладачів – в першу чергу, це стандартизоване тестування як критерій дистанційного оцінювання студентів. Окремо обговорювалися болючі для сучасної Америки питання – врахування етнічної складової учнів при складанні тестів, необхідність виключення із підручників етнічно-маркованих імен, проблеми гендерної рівності – чи можна залишити займенники he/she (він/вона) чи все-таки варто скрізь замінити їх на множину they/you (вони/ви) та багато інших питань», – прокоментувала науковиця.
«Викладачі у Сполучених Штатах Америки часто-густо стикаються зі схожими проблемами, що і їх українські колеги – боротьба з відсутністю студентів на онлайн-заняттях, правильна побудова навчальних занять в дистанційному форматі, ефективність освітнього процесу, об’єктивна оцінка результатів навчання тощо.
Учасники вебінару дискутували про методи навчання та необхідність змін системи освіти Cполучених Штатів Америки, про перші накази президента Байдена в сфері освіти та вплив штурму Капітолію на розвиток шкіл, про те, як допомогти студентам сформувати свою думку стосовно другого імпічменту Дональда Трампа, як викладачам протистояти критиці у соцмережах та з боку батьків учнів, як необхідно оновити систему освіти у зв’язку із пандемією тощо.
Обговорили і особливості дистанційної освіти України (порівняно із США), обмінялися практичними порадами, рекомендаціями. Крім того, я, як викладачка, чимало корисного дізналась про навчальні американські сайти, створені для допомоги викладачам у дистанційному навчанні в часи коронавірусу – «Teach from Anywhere», «Curriculum Associates» та «Renaissance», на якому з лютого 2021 року відкриють безкоштовний доступ до цифрових підручників та статей. Ці джерела можуть стати в нагоді й українським учителям та викладачам», – розповіла кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри германської філології та перекладу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Анна Павельєва.
Упродовж січня науковці кафедри германської філології та перекладу відвідали декілька наукових вебінарів від Кембриджського університету і Британської Ради, які стосувались актуальних проблем сучасного перекладознавства.
Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»