2021-12-13

Науковиця-філолог пройшла тренінг з цифрової трансформації молодіжних організацій у рамках програми Erasmus+

Кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри германської філології та перекладу Анна Павельєва стала учасницею 5-денного онлайн тренінгу з цифрової трансформації молодіжних організацій за програмою Erasmus+ «Digital transformation of youth organizations».

Науковиця-філолог пройшла тренінг з цифрової трансформації молодіжних організацій у рамках програми Erasmus+

З 29 листопада по 7 грудня 2021 року проходив онлайн тренінг «Digital transformation of youth organizations», що проводився грецькою організацією «Youth and Lifelong Learning Foundation». У проєкті взяли участь викладачі, вчителі та молодіжні працівники з Німеччини, Австрії, Франції, Португалії, Іспанії, Марокко, Тунісу, Чехії, Нідерландів, Болгарії, Греції, Латвії, Туреччини, Кіпру, Грузії, Азербайджану, Лівану, Йорданії. Єдиною учасницею з України стала викладачка гуманітарного факультету Полтавської політехніки Анна Павельєва.

Тренінг був створений для представників молодіжних організацій усіх рівнів з метою покращення так званої «присутності в інтернеті» або «online footprint», зокрема, розглядалося, як допомогти органазаціям з обмеженими технічними можливостями перейти у цифровий формат, яким способом можна посприяти цифровізації молодіжних організацій із сільських місцевостей, як можна успішно запроваджувати нову молодіжну політику ЄС. Тренінг проводився у змішаному форматі: 5 днів інтенсивного навчання в ZOOM були поєднані із проходженням курсу на MOOC-платформі “HOP”.

Тренери Карміне Роді Фаланга, Антонела Котсоні та Панагіотіс Антонопулос розповіли учасникам про онлайн-медіа та популярні пошукові системи, “YouTUBE”, “Reddit” та “QAnon”, ключові компетентності Erasmus+ та Youthpass (так званий «молодіжний паспорт» – європейський сертифікат, який отримує кожен з учасників молодіжного обміну, тренінгу чи волонтерства за програмою Erasmus+), основні компетентності «освіти протягом життя» (“lifelong learning”), можливості MOOC «HOP» – платформи онлайн-курсів в рамках програм Erasmus+ та European Solidarity Corps.

В рамках тренінгу учасники навчалися організовувати вебінари, стримінги та підкасти, азам створення веб-сайтів, роботі з інтерактивними дошками та планерами Trello, Asana та Basecamp, дізналися про психологію кольору та психологію форми в дизайні та про те, яким чином її доцільно використовувати у повсякденній роботі, про те, як правильно обирати цифрові інструменти для своєї роботи, що таке «бренд» та «брендинг», чим він відрізняється від «маркетингу» та навіщо це потрібно в сучасному світі.

Особлива увага приділялась стратегіям цифрової комунікації та способам використання соціальних мереж та медіа собі на користь а також цифровій інклюзії: як можна зробити університетський веб-сайт, блог, підкаст більш доступним для людей з поганим зором чи поганим слухом, як зробити навігацію веб-сайтами більш зручною для користувачів з обмеженими можливостями. Окремо розглядалась стратегія ЄС стосовно цифрових компетентностей освітян.

«Я дізналась багато нового про цифрові інструменти роботи – від нових інтерактивних дошок, навчальних програм та створення веб-сайту до використання певних шрифтів, картинок, кольорів та форм у своїх презентаціях задля досягнення бажаного психологічного ефекту. Деякі застосунки та програми я вже встигла апробувати на заняттях зі своїми студентамим. Під час цього тренінгу я вперше почула про цифрову інклюзію, адже у нас майже немає веб-сайтів, адаптованих під потреби людей з обмеженими можливостями», – говорить учасниця тренінгу – кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри германської філології та перекладу Анна Павельєва.

Нагадаємо, раніше Анна Павельєва взяла участь у 4-х тренінгах, молодіжних обмінах та проєктах мобільності молодіжних працівників Erasmus+, на яких покращувала практичні навички презентації публічних промов, опанувала практичний медіаінструментарій, стратегії виявлення  та дізналася про міжнародний досвід формування навичок медіаграмотності у сучасної молоді, вивчала міжнародний досвід та найкращі практики з переробки сміття, досліджувала практичні кейси діджиталізації та цифровізації освітнього процесу в умовах пандемії.

Медіа-центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»