Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (20 академічних годин), практичні заняття (16 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Підготовка фахівців, які володіють глибокими знаннями з експлуатації та обслуговування широкої номенклатури будівельних машин та обладнання, надання теоретичних знань щодо існуючих технологій виготовлення будівельних, підйомно-транспортних машин, перспектив їх розвитку, практичних вмінь їх аналізу та вибору для використання у тих чи інших ситуаціях, а також розв’язання конкретних інженерних задач, що виникають при проектуванні, будівництві.
Завдання навчальної дисципліни
Під час вивчення навчальної дисципліни відбувається поетапне формування у студентів основних складових професійної компетентності, визначених освітньою програмою:
інтегральна:
ІК. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні завдання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю і системністю, на основі застосування основних теорій та методів фундаментальних і прикладних наук;
-загальні:
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності;
ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
ЗК07. Навички міжособистісної взаємодії;
ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
- фахові:
СК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії;
СК.04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва.
Передумови для вивчення дисципліни.
Вища математика, теоретична механіка, опір матеріалів.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
РН01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії;
РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва;
РН04. Проектувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи;
РН06.Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії;
РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел;
РН12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).
Координатор Тарас СКЛЯРЕНКО Координатор Георгій ДУРАЧЕНКО Syllabus