Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність |
014 Середня освіта |
Предметна спеціальність |
014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) |
Освітня програма |
Середня освіта (Англійська мова і друга іноземна мова) |
Обсяг дисципліни |
3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (12 академічних години), практичні заняття (24 академічних години) |
Форма контролю |
6 сем – екзамен |
Вивчення дисципліни передбачає оволодіння технологічною інструментальною компетентністю як важливим складником методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов та зарубіжної літератури, що передбачає здатність ефективно добирати,
адаптувати, застосовувати й створювати власні цифрові ресурси й інструменти задля оптимізації процесу опанування учнями іншомовною мовленнєвою компетентністю у закладах загальної середньої освіти. Завдання дисципліни полягають у формуванні в здобувачів ІК, що полягає у здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти та фахових компетентностей:
ЗК 2 Здатність до абстрактного мислення, пошуку, опрацювання, аналізу й синтезу інформації та використання інноваційних технологій, сучасних методів й інструментальних засобів в освітньому процесі.
ЗК 10 Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК):
СК 2 Здатність аналізувати, прогнозувати, коригувати й оцінювати навчальну діяльність учнів з огляду на їхні індивідуальні й вікові особливості та потреби шляхом застосування сучасних методів і технологій.
СК 3 Здатність добирати, використовувати наявні та, за потреби, створювати власні, зокрема цифрові, засоби навчання й контролю.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Інформаційні технології в навчанні іноземних мов» є:
ПР 1 Знати історію та сучасні тенденції розвитку світової педагогіки, психології, філології та методики навчання іноземних мов і зарубіжної літератури.
ПР 2 Розуміти та враховувати особливості людини як суб’єкта психічної діяльності, джерела її активності, закономірності психічного розвитку, основні вікові новоутворення, умови, що забезпечують особистісне зростання в процесі педагогічної діяльності.
ПР 7 Уміти проявляти ініціативу, генерувати нові ідеї для розв’язання складних спеціалізованих завдань і проблем у професійній діяльності та нести відповідальність за прийняті рішення в непередбачуваних ситуаціях.
ПР 8 Бути здатним усвідомлювати здоров’я як цінність, володіти знаннями та вміннями з охорони здоров’я й безпеки життєдіяльності. Уміти надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу.
ПР 12 Організовувати навчальні заняття різних типів, застосовувати різні види й форми навчально-пізнавальної діяльності учнів, відбирати, правильно й логічно презентувати навчальний матеріал; використовувати технології, методи і засоби, зокрема для реалізації інтегрованого навчання.
ПР 15 Уміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології та створювати цифрові освітні ресурси для вирішення спеціалізованих завдань і практичних проблем.
ПР 16 Знати сучасні дидактичні й методичні засади навчання іноземних мов і зарубіжної літератури та вміти застосовувати їх в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти.
ПР 17 Бути здатним систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію та брати участь в діяльності професійних об’єднань педагогів.
Оволодіння технологічною інструментальною компетентністю спирається на знання, отримані в закладах загальної середньої освіти, та відбувається на основі змістових модулів дисципліни «Методика навчання іноземних мов та культур», опанованих в попередніх семестрах.
Тема 1. Introduction to Digital Learning.
Тема 2. Digital Storytelling for Engaged EFL Learning.
Тема 3. Audio and Video Production for Language Learning.
Тема 4. Digital Tools for Developing Social and Emotional Learning Skills.
Тема 5. Interactive Learning with Digital Educational Games and Simulations in the Framework ofSEL.
Тема 6. Mobile Learning and Bring Your Own Device (BYOD).
Тема 7. Digital Tools for Inclusion and Meeting Learners’ Special Educational Needs.
Тема 8. Assessment and Evaluation in Tech-Based Teaching.