Через карантинні обмеження, спричинені пандемією COVID-19, міжнародна наукова подія відбувалася упродовж 22-25 листопада в онлайн-форматі, проте вищезазначені фактори не вплинули на результати обговорення. Упродовж чотириденної насиченої програми учасники міжнародної онлайн-конференції «Global Schools Festival» обговорили найсучасніші методики викладання іноземних мов, презентували практичні кейси використання ігрових форм освітньої діяльності, ділилися дієвими порадами щодо поліпшення якості викладання та відвідали 30 корисних вебінарів. Загалом до конструктивного діалогу на платформі Zoom долучились тисячі вчителів та викладачів англійської мови з різних країн світу, які жваво обговорювали найактуальніші проблеми сучасної освіти в університетах, школах та інклюзивному освітньому середовищі.
Голова Ради молодих вчених гуманітарного факультету, кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри германської філології та перекладу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Анна Павельєва стала активною учасницею міжнародної онлайн-конференції, метою якої стало обговорення безповоротних змін в освітньому процесі різних країн світу, пов’язаних з динамічним поширенням COVID-19, та налагодження конструктивного діалогу між науковцями і філологами-практиками у контексті обміну найсучаснішим досвідом викладання мов.
36 досвідчених спікерів – вчителів, професорів європейських університетів, видавців, авторів підручників, керівників провідних освітніх закладів поділились інноваційним досвідом викладання англійської мови різним віковим групам, дітям з особливими потребами, в різних освітніх середовищах, у онлайн- та офлайн-форматах, обмінялися дієвими лайфхаками щодо поліпшення якості мовної освіти в умовах всесвітньої пандемії. Власними напрацюваннями з представниками європейської наукової спільноти охоче поділилися досвідчені викладачі Michael Tomlinson, Joanna Szoke, Anne Robinson, Emily Hird, Leslie Davis, Allen Davenport, Mei-Li Sierra, Brad Bawtinheimer, Greg Wagstaff.
Учасники конференції обговорили особливості використання анекдотів та гуморесок, застосування методики сторітеллінгу при викладанні англійської мови, подискутували над актуальними проблемами цифрової педагогіки, опрацювали основні граматичні помилки та складні граматичні теми, використання лялькового театру на заняттях з англійської мови, необхідність впровадження в освітні програми такого предмету, як «Ораторське мистецтво» для розвитку навичок говоріння, впровадження студентоцентрованого навчання, презентували основні способи розширення словникового запасу студентів та розробки адекватних критеріїв оцінювання діяльності учнів, використання ігрових форм та технологій навчання у мовному середовищі, заохочення студентів до читання оригінальних і перекладних творів тощо.
Науковці наголосили також на проблемах, з якими стикаються викладачі англійської мови у всьому світі – професійне вигорання, перевантаженість на роботі, занепад психологічного стану, повна чи часткова відсутність автономії у прийнятті певних рішень в освітньому процесі, робота з проблемними учнями, соціальна взаємодія в умовах всесвітньої пандемії, застосування методик дистанційного навчання та професійні лайфхаки успішного викладача англійської мови.
«Дана конференція надзвичайно корисна для вчителів та викладачів англійської мови, адже мали унікальну нагоду не тільки дізнатися про новітні методики викладання, а й отримати практичні поради від спікерів та поспілкуватися між собою. Варто відзначити той факт, що до пройдених вебінарів можна повернутися за потреби або поділитися посиланням із колегами, що не мали змоги взяти участь у конференції.
У ході спілкування обмінялися власним досвідом викладання англійської мови в умовах пандемії, обговорили найсучасніші освітні практики та реальні кейси, отриманими знаннями неодмінно поділюсь із колегами та студентами», – прокоментувала голова Ради молодих учених гуманітарного факультету, кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри германської філології та перекладу Анна Павельєва.
Раніше викладачі кафедри германської філології та перекладу Полтавської політехніки опановували інноваційні методики викладання під час десятиденної зарубіжної онлайн-конференції «Global Teachers' Festival», обговорили найпопулярніші практичні кейси вивчення мов, вивчали інноваційні технології онлайн-навчання, а науковиця гуманітарного факультету презентувала досвід співпраці з німецькими університетами.
Медіа-центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»