Упродовж другого семестру 2023/2024 навчального року студенти-першокурсники спеціальності 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» активно опановували професійно-орієнтовану дисципліну «Ділові комунікації та етика банківського бізнесу».
У процесі опанування студентською молоддю етичних норм банківського бізнесу, етикету спілкування з клієнтами, основ ефективних ділових комунікацій на кафедрі фінансів, банківського бізнесу та оподаткування Полтавської політехніки відбулася знакова подія – зустріч з начальницею відділу інформаційної довідки АТ «Укрсиббанк» Марією Львовою, яка поділилася зі здобувачами вищої освіти власним десятирічним досвідом роботи у банківському контакт-центрі, починаючи з посади оператора до керівника цього підрозділу. Науково-освітній івент відбувся за всебічного сприяння та ініціативи професора кафедри фінансів, банківського бізнесу та оподаткування, доктора економічних наук Світлани Єгоричевої та доцентки кафедри фінансів, банківського бізнесу та оподаткування, кандидатки економічних наук Оксани Вовченко, які активно залучають майбутніх фахівців фінансової сфери до спілкування з потенційними роботодавцями.
Під час спілкування майбутні фахівці фінансового сектора дізналися низку вимог до працівників контакт-центрів та навичок, якими вони повинні володіти: хороша дикція та приємний тембр голосу, грамотність, знання мови, вміння контролювати емоції, стресостійкість, доброзичливість і навіть кмітливість, оскільки оператору потрібно швидко знаходити вихід зі складних та непередбачуваних ситуацій. Марія Львова розповіла яким ґрунтовним і тривалим по часу є навчання фахівців для того, щоб вони могли впевнено почуватися при спілкуванні з клієнтами.
З використанням конкретних прикладів керівниця контакт-центру розповіла про порядок проведення співбесід з кандидатами, а також вказала студентам на типові помилки у поведінці претендентів, що, безумовно, знадобиться молодим людям у процесі працевлаштування.
Під час зустрічі лекторка наголосила на необхідності формування клієнтоорієнтованості працівників сфери фінансових послуг, пояснивши відмінності звичайного сервісу, навіть і досконалого, від реальної турботи про клієнта.
Достатньо багато часу спікерка приділила розкриттю правил телефонного етикету, кодексу поведінки працівника контакт-центру, який повинен вміти справлятися з ситуаціями, що відбуваються за стандартними і нестандартними сценаріями. Тому він повинен завжди бути готовим до розмови - знати писані і неписані правила кожного її етапу: вітання, вирішення питання клієнта (під час вхідного дзвінка) або реалізація завдання (під час вихідного дзвінка), прощання.
Варто відзначити, що під час лекції запрошена спікерка створила невимушену, зацікавлену атмосферу спілкування, наповнену життєвими прикладами і порадами майбутнім фінансистам.
За словами науковиць кафедри фінансів, банківського бізнесу та оподаткування Полтавської політехніки, саме такі зустрічі стають неоціненним внеском у практичну підготовку фахівців, які зможуть ефективно працювати у фінансовому секторі, сприяючи відбудові і розвитку економіки повоєнної України.
Нагадаємо, нещодавно науковиця вдосконалила навички управління фінансами, пройшовши навчання від компанії TG Consulting, а завідувачка кафедри фінансів, банківського бізнесу та оподаткування Вікторія Кулик завершила міжнародне стажування на базі Південночеського університету.
Раніше майбутні професіонали дізналися про шляхи протидії легалізації отриманих злочинним способом доходів, розглянувши кейси діяльності банківської установи, науковці та студенти обговорили розвиток «зеленої економіки» та цифровізації для повоєнного відновлення України, викладачі та студенти-фінансисти взяли участь у заходах до Всесвітнього тижня грошей.
Медіацентр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»