2024-01-04

Науковиця політехніки стала співавторкою підручника для майбутніх маркетологів

Науковиця кафедри економіки, підприємництва та маркетингу ННІ фінансів, економіки, управління та права Ксенія Чичуліна взяла участь у створенні доповненого видання підручника «Маркетинг: Cвітовий досвід та український вимір» для здобувачів вищої освіти. У підручнику вперше розкривається модель та етапи становлення теорії і практики маркетингу в Україні, містяться матеріали, які використовуються у викладанні маркетингу в провідних університетах світу та України.

Науковиця політехніки стала співавторкою підручника  для майбутніх маркетологів

Ґрунтовне наукове дослідження за редакцією віце-президента Української асоціації маркетингу, заслуженої діячки науки і техніки України, завідувачки кафедри міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктора економічних наук, професора Алли Старостіної побачило світ на початку 2024 року.

Науковиця Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» – кандидатка технічних наук, доцентка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Ксенія Чичуліна долучилася до створення доповненого видання підручника «Маркетинг: Cвітовий досвід та український вимір» для здобувачів вищої освіти.

Членкиня групи забезпечення спеціальності 075 Маркетинг, освітня  програма «Маркетинг» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та другого (магістерського) рівня стала співавторкою підручника – працювала над розділом «Продуктові стратегії суб’єктів господарювання (комплекс маркетингу): Розробка стратегії ціноутворення». Варто відзначити, що упродовж останніх десяти років науковиця активно займається дослідженнями в сфері ринкового та галузевого ціноутворення, розробкою цінової політики підприємств та методів ціноутворення.

Даний підручник є другим виданням міжуніверситетського підручника, який був виданий у 2009 році і підбивав підсумки другого етапу становлення маркетингу в Україні та став призером Всеукраїнського конкурсу університетських видань. Підручник «Маркетинг: Cвітовий досвід та український вимір» є другим доповненим та переробленим виданням відображає колективний авторський підхід до методології, теорії та практики маркетингу в Україні та світі, який об’єднав наукові школи з маркетингу 16 українських університетів та 31 науковця, а також представників консалтингових компаній членів громадської організації «Об’єднання маркетологів України».

Унікальність видання визначається тим, що фундаментальний курс маркетингу розкривається через призму сучасних закономірностей розвитку світової економіки, особливостей міжнародного бізнес-середовища, специфіки економічного розвитку України. У підручнику вперше розкривається модель та етапи становлення теорії і практики маркетингу в Україні, які ввібрали прогресивний світовий досвід та мають свою унікальну специфіку. Разом з цим підручник містить усі матеріали, які відповідають типовим робочим програмам з маркетингу, що викладаються в провідних університетах світу та України.

Автори розглядають актуальні напрямки розвитку теорії і практики маркетингу, нові сучасні авторські концепції: інноваційний маркетинг, маркетингові ризики, диджитал-інструменти в маркетингу, концепцію  рефлексійного маркетингу, методику структурованого табличного аналізу бізнес-середовища (СТАБС-аналіз), використання штучного інтелекту в маркетингу тощо.

Особливістю видання є те, що завдання до розділів, які відображають сучасні інтерактивні технології навчання, розміщені на сайті громадської організації «Об’єднання Маркетологів України», що дозволяє їх оперативно оновлювати та пристосовувати до процесів бізнес-середовища, яке турбулентно змінюється.

Підручник розрахований на академічну спільноту, студентів, слухачів РhD-програм, науковців та практикуючих маркетологів.

Науковиця Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» – кандидатка технічних наук, доцентка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Ксенія Чичуліна висловлює слова щирої вдячності громадській організації «Об'єднання маркетологів України» за можливість долучитись до поважного колективу авторів та поділитися власними напрацюваннями.

З підручником «Маркетинг: Світовий досвід та український вимір»  невдовзі можна буде ознайомитися у Науково-технічній бібліотеці Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

Нагадаємо, вчена була у команді науковців Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» – переможців конкурсу проєктів Жана Моне Програми Європейського Союзу Erasmus+, підвищила кваліфікацію за програмами ЄС у сфері сталого, інклюзивного та смарт-розвитку громад, а в рамках #ErasmusDays 2023 презентувала успішний досвід участі університету у міжнародних проєктах.

Нещодавно ректор Полтавської політехніки ініціював благодійний проєкт, завдяки якому діти ВПО отримали планшети для навчання, а у політехніці відбувся перший на Полтавщині випуск помічників ветеранів.

 

Медіацентр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»