2021-11-05

Студенти-маркетологи відвідали майстер-клас з прогнозування поведінки клієнтів у цифровому просторі

Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права Полтавської політехніки відвідали лекцію провідного маркетолога-практика рекламної агенції «AdPoint» Марії Бринової. Студенти і викладачі детально обговорили спектр популярних практичних інструментів, особливості просування бренду у цифровому просторі та навчалися прогнозувати поведінку клієнтів.

Студенти-маркетологи відвідали майстер-клас з  прогнозування поведінки клієнтів у цифровому просторі

Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» під керівництвом кандидатки економічних наук, професора, завідувачки кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Віри Чевганової відвідали освітній івент у полтавському Центрі підтримки підприємців «Дія. Бізнес».

Студенти і науковці стали активними слухачами цікавої практичної лекції провідного маркетолога-практика рекламної агенції «AdPoint» Марії Бринової, яка поділилася власним досвідом та професійними кейсами зі застосування маркетингових інструментів – воронки продажів, контролю та прогнозування поведінки клієнта. Учасники івенту також обговорили найпоширеніші стратегії просування бренду у цифровому просторі та навчалися формувати hard і soft skills сучасного маркетолога під час креативного майстер-класу.

Зустріч модерували науковці Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права – кандидатка економічних наук, доцентка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Вікторія Бондаренко, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Світлана Іваницька та кандидатка економічних наук, доцентка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Олеся Григор’єва. Формат зустрічі передбачав обмін враженнями та практичним досвідом, а найактивніші отримали приємні подарунки від полтавського Центру підтримки підприємців «Дія. Бізнес».

«Традиційні зустрічі з фахівцями-практиками, підприємцями, маркетологами позитивно мотивують студентську молодь Полтавської політехніки. Обмін практичними кейсами, висококваліфіковані відповіді та харизма спікерів однозначно впливають на опанування майбутніми маркетологами нових необхідних навичок та підвищення власного майбутнього професійного рівня», – прокоментувала кандидатка економічних наук, професор, завідувачка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Полтавської політехніки Віра Чевганова.

Студенти і викладачі відзначили організаторів за реальні практичні кейси та орієнтири у роботі над власним професійним розвитком.

«Щиро вдячні полтавському Центру підтримки підприємців «Дія. Бізнес» за плідне спілкування, потужну енергетику, активну участь у якісній реалізації освітньої програми «Маркетинг». Слова особливої вдячності адресую керівниці центру «Дія. Бізнес» Альоні Гончаренко за особисту увагу до студентської молоді, позитивну мотивацію та організацію на високому рівні корисних освітніх івентів, що неодмінно допоможуть майбутнім маркетологам отримати необхідні soft skills та побудувати успішний бізнес!» – подякувала кандидатка економічних наук, доцентка кафедри економіки, підприємництва та маркетингу Вікторія Бондаренко.

Раніше майбутні маркетологи обговорили стратегії створення та просування брендів, а студенти спеціальностей «Міжнародні економічні відносини» та «Туризм» дізнались про специфіку підготовки сертифікаційних документів на товари та послуги.

Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»