2023-11-07

Студенти та викладачі Полтавського коледжу нафти і газу дізналися про європейський досвід подолання наслідків COVID-19 у закладах освіти

Студенти та викладачі Полтавського фахового коледжу нафти і газу Полтавської політехніки взяли участь у тренінгу за програмою Erasmus+ «Подолання наслідків пандемії COVID-19 у закладах освіти: Європейський досвід», що проходив у місті Мармарис (Туреччина). Під час тренінгу учасники дізналися як якісно надавати допомогу учасникам освітнього процесу та проводити роботу зі створення безпечного освітнього середовища в умовах дистанційного та змішаного навчання.

Студенти та викладачі Полтавського коледжу нафти і газу дізналися про європейський досвід подолання наслідків COVID-19 у закладах освіти

Упродовж 14-22 жовтня у місті Мармарис (Туреччина) проходив міжнародний тренінг за програмою Erasmus+ «Подолання наслідків пандемії COVID-19 у закладах освіти: Європейський досвід». До заходу долучилися 32 учасники з України, Румунії, Туреччини та Болгарії, які обговорили практичні кейси диджиталізації та цифровізації освітнього процесу в умовах пандемії, відвідали воркшопи й майстер-класи та познайомилися з культурою країн-учасниць.

Учасниками академічної мобільності Erasmus+ стали семеро студентів Полтавського фахового коледжу нафти і газу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» – Іван Білокінь, Вікторія Горєлова, Анна Мироненко, Єгор Зозулін, Олена Карук, Ярослава Михайлюк, Дмитро Кулічковський, та двоє викладачів закладу – заступник директора з виховної роботи Софія Руденко та Вікторія Філіппович.

Учасники програми мали можливість отримати теоретичні знання щодо основ проєктного менеджменту в неприбуткових молодіжних організаціях та практично використати засвоєний теоретичний матеріал під час різноманітних воркшопів, дискусій та практичних вправ, які модерувались професійними коучами. Головною метою було надання учасникам практичних навичок для реалізацій проєктів у їх локальних спільнотах та вивчення механізмів залучення міжнародних організацій та фондів до співпраці.

«Під час тренінгу ми дізналися, як якісно надавати допомогу учасникам освітнього процесу в організації спілкування, взаємодії в умовах соціальної ізоляції, проводити роботу зі створення безпечного освітнього середовища у закладі освіти, профілактики конфліктів між учасниками освітнього процесу, в умовах дистанційного та змішаного навчання, організовувати волонтерську діяльність здобувачів освіти, соціальну допомогу і психологічну підтримку за моделлю «рівний-рівному», надавати допомогу учасникам освітнього процесу у реадаптації після дистанційного навчання, використовувати у роботі технічні можливості сучасних цифрових ресурсів й платформ», – зазначила Вікторія Філліпович.

Окрім насиченої навчальної програми студенти мали можливість поїхати на екскурсію човном по узбережжю Мугли та ознайомитися з місцевою кухнею, дізнатися більше про культури тих країн, в яких проживають учасники, та надихнувшись новими ідеями та знаннями.

Студентка Вікторія Горєлова поділилася своїми враженнями від участі у програмі: «Найбільшим особистим здобутком вважаю те, що ми мали можливість познайомитись з іншими учасниками тренінгу та заприятелювати. Переконана, що проєкт дасть можливість втілити сміливі нові ідеї, реалізацію яких ми побачимо у недалекому майбутньому».

«Хочу відзначити різноманітні активності, енерджайзери, музичні руханки та ігри, що давали простір для навчання без будь-яких перешкод. Для мене це перший обмін Erasmus+. Я у захваті! Дякую організаторам за синергію, натхнення та ентузіазм!», – зауважила Анна Мироненко.

«Я чудово провів час. Комфортна атмосфера для навчання та спілкування. Лише один тиждень, а так багато вражень та знайомств. Я отримав безцінні знання та досвід. Сподіваюсь усіх ще раз побачити», – говорить учасник Дмитро Кулічковський.

«Адміністрація коледжу за підтримки Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» намагається постійно розвиватися та вдосконалюватися, аби бути інституційно спроможними, створювати ще більше можливостей для молоді та активніше долучатися до формування громадянського суспільства в Україні.

Аби зміни розпочалися – варто бути чесними з собою, знати свої сильні та слабкі сторони, давати шанс своїм ідеям, прагненням та мріям, вірити в себе та свою команду, навчитися радіти перемогам, бути відкритим до нового, брати на себе відповідальність та щиро вірити в те, що робиш. Тож, мета нашої діяльності та міжнародних обмінів – краще орієнтуватися в молодіжній політиці, отримували нові навички, компетенції та переймати досвід від успішних молодіжних робіт і кейсів.

Особливо важливо поділитись досвідом участі Erasmus+ під час війни та нагадати міжнародній спільноті про сьогоднішні події в Україні, підкресливши вагомий внесок участі України та її громадян для розвитку освіти та молоді», – наголосила Софія Руденко.

Раніше студентка Полтавської політехніки взяла участь у міжнародній програмі Study Tours to Poland, майбутні викладачки розпочали навчання за програмою Erasmus+ в Ганноверському університеті імені Готфріда Вільгельма Лейбніца, представниця Полтавської політехніки вивчала стратегії соціальної інклюзії під час молодіжного обміну у Вірменії, студентки ННІ фінансів, економіки, управління та права навчаються за програмою кредитної академічної мобільності Erasmus+ у Фінляндії, а студентки-філологи розповіли про фахову практику в міжнародному відділі румунського університету-партнера.

 

Медіацентр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»