2022-05-16

Студентка-філолог стала учасницею проєкту для молодіжних лідерів Erasmus+ у Греції

Студентка факультету філології, психології та педагогіки Полтавської політехніки Вікторія Шефер взяла участь у 9-денному проєкті мобільності молодіжних працівників Erasmus+ «Innovation Through Thinking Out of the Box (In&Out)», що проходив у Греції. Молодь з України, Греції, Молдови, Румунії, Північної Македонії, Грузії, Вірменії та Кіпру опановувала знання прав людини та розвивала навички молодіжних лідерів у туристичній Гліфаді.

Студентка-філолог стала учасницею проєкту для   молодіжних лідерів Erasmus+ у Греції

Студентка групи 401-ГФ спеціальності 035 «Філологія» факультету філології, психології та педагогіки Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Вікторія Шефер взяла участь у 9-денному проєкті мобільності молодіжних працівників «Innovation Through Thinking Out of the Box (In&Outза програмою Erasmus+ , що проходив з  25 квітня  по  02 травня 2022 року у  грецькому  місті Гліфада  та столиці Греції – Афінах.

Активними  учасниками міжнародного проєкту стали   молоді люди  з України, Греції, Молдови, Румунії, Північної Македонії, Грузії, Вірменії та Кіпру, які опановували практичні знання у сфері захисту прав людини у туристичному осередку Греції – Гліфаді.

Основними  завданнями проєкту  стали  заохочення до самопізнання, самовдосконалення, розвиток  власних навичок та краще  розуміння   власних прав, потреб та обов’язків. Насичена програма проєкту містила  найрізноманітніші практичні, індивідуальні та командні завдання, які мотивували  молодих людей активно  працювати над навичками молодіжних працівників.

«Завдяки цьому проекту учасники мали змогу зосередитися на потребі бути самим собою, виявляти та «блокувати» фактори, які перешкоджають самосвідомості, наприклад, посягання на права людини, та бути більш інноваційними.  Вправи, де ми уявляли та візуалізували, ким ми хочемо бути, допомогли зрозуміти, що нам потрібно задля досягнення цілей. Один із ключів для їх «розблокування» – думати інакше. Саме цьому нас і навчали на міжнародному проєкті», – прокоментувала учасниця тренінгу Вікторія Шефер.

На першому етапі проєкту були проведені тренінги з основ прав людини та методів  підвищення рівня обізнаності в сфері прав людини серед молоді. Під час другого етапу учасники обговорили питання самосвідомості, отримали творчі  завдання контролювати свої думки та по можливості записувати їх на папері, а ввечері детально проаналізувати. За словами учасників, завдання істотно  допомогли  краще зрозуміти себе та власні духовні, інтелектуальні та фізичні  потреби.

«На минулому проєкті отримала цікавий досвід, коли майже ніхто з учасників не знав, як поводитися у такій ситуації: нам дали креативне завдання, де кожен отримав папірець з назвою ментальних та фізичних вад людини або соціальних статусів.  Сам учасник не знав, яким він був і мав здогадатися за тим, як з ним невербально спілкуються люди. За пару хвилин ми усвідомили, що знаємо як поводити себе з тік-токером, блогером, але не маємо уявлення щодо синдрому порушення активності та уваги, депресії, навіть як поводити себе з незрячими людьми ми не знаємо, – розповіла Вікторія Шефер. – Варто відзначити той факт, що серед учасників були люди з обмеженими можливостями. Особисто я  дізналася багато нового  під час спілкування з ними та під час спільних  активностей. Наприклад, нас поділили на команди і у кожної команди були свої вади. Ми мали відчути як це бути цими людьми, показати це іншим та розповісти про наші відчуття. Це було дуже корисно та пізнавально».

Після завершення навчального курсу, на третьому етапі проєкту, учасники мали змогу втілити власні ідеї в реальність та організувати  різнопланові заходи для активної молоді з метою поширення у місцевих громадах інформації щодо прав людини та усвідомлення власного місця у світі.

«Вкотре вдячна команді української громадської організації «Development and Initiative» та  координаторці проєкту – начальниці відділу міжнародних проєктів «Дніпровської Політехніки»  Катерині Пряжниковій за надану можливість розвиватись і вдосконалювати власні знання, покращувати  практичні  навички в межах компетентностей Erasmus+.

Це мій четвертий проєкт академічної мобільності за програмою  Erasmus+ – найкращий досвід участі у програмах неформальної освіти, який я можу порекомендувати усім здобувачам вищої освіти, адже покращення знань з певної теми поєднується з різноманітними освітніми активностями і обміном культурним досвідом, причому це відбувається у мальовничих містах європейських країн. Окрім безцінного досвіду,  знайшла багато друзів, з якими підтримую тісні стосунки і з якими вже запланували нові проєкти та спільні заходи. Слова щирої вдячності висловлюю своїй викладачці – кандидатці філологічних наук, доцентці кафедри германської філології та перекладу Полтавської політехніки Анні Павельєвій, яка допомогла мені підготуватись до проєктів міжнародної академічної мобільності, учасницею яких я стала», – відзначила учасниця проєкту  Вікторія Шефер.

Нагадаємо, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» підтримав флешмоб до 35-річчя Еразмус+ в Україні.

Раніше студентка-філолог взяла участь у тренінгу Erasmus+, присвяченому психічному здоров’ю в умовах війни, у проєкті розвитку соціального підприємництва та в онлайн-тренінгу за програмою Erasmus+ «Volunteers beyond borders», а науковиця Полтавської політехніки Анна Павельєва стала учасницею 5-денної онлайн-програми академічної мобільності Erasmus+ «Future Skills Now», присвяченій покращенню професійних навичок молодих викладачів та науковців.

Медіа-центр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»