2021-05-22

У політехніці відбувся фестиваль STEAM-проєктів в літературі

19 травня на гуманітарному факультеті Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» відбувся фестиваль STEAM-проєктів серед студентів та школярів Полтави. Учасники презентували власні оригінальні інтерпретації художніх творів, буктрейлери, комікси та тематичні проєкти.

У політехніці відбувся фестиваль STEAM-проєктів в літературі

На базі гуманітарного факультету Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» відбувся фестиваль англомовних STEAM-проєктів і конкурс на краще представлення художнього твору. Проєкти, підготовлені під керівництвом вчителів і викладачів, презентували учасники 12 учнівських та студентських команд. Найактивніших учасників та переможців нагородили дипломами, солодкими призами та запросили до участі у подальших молодіжних науково-популярних проєктах.

У Центрі сучасного мистецтва конкурсантів привітала доктор філологічних наук, професор кафедри германської філології та перекладу Полтавської політехніки Тетяна Кушнірова, яка коротко розповіла про вагому роль STEM-освіти у формуванні нової генерації молодих науковців.

«Що таке STEAM? Це передусім проєктна робота, коли над вирішенням певного завдання працює ціла команда. Зазвичай про STEAM говорять у точних науках, однак ми стверджуємо, що філологи також вміють і можуть використовувати STEAM-рішення, адже це поєднання різних складових – технологій, інженерії, математики, науки і мистецтва.

На сьогоднішньому заході кожна з команд представила власний проєкт на філологічну тематику, авторську інтерпретацію художнього твору з елементами STEAM-рішень. Це необхідний практичний досвід, який неодмінно знадобиться нашій молоді для опанування нових знань та здобуття обраного фаху. Бажаю успішних виступів, гарного настрою та перемог!» – побажала науковиця.

Літературу можна вивчати різними способами: традиційним, опрацьовуючи нові теми навчального матеріалу, а можна креативніше: від конкретного до загального. Учасники представили проєкти, у яких поділилися власним баченням художнього світу підліткової та дитячої літератури, хореографічно інтерпретували поезію європейських класиків, створювали комікси у двох тематичних секціях «Англійська мова» та «Німецька мова».

За результатами конкурсного оцінювання та оригінального представлення власного проєкту

дипломами І ступеня у секції «Англійська мова» нагороджені:

  • команда «Dance upon my toes» Наукового ліцею №3 Полтавської міської ради за проєкт «Хореографічна презентація поезії Emily Dickinson – «I cannot dance upon my toes». Роботу, підготовлену під керівництвом вчителя англійської мови Нелі Бечкало, презентувала учениця 7-А класу Софія Онищенко
  • команда «The First Steps in Art» Полтавської гімназії №17 Полтавської міської ради Полтавської області за проєкт «Never Give up». Роботу, виконану під керівництвом вчителів Світлани Крюкової та Ірини Карпіченко, презентували Дарія Олексієнко, Валерія В’язовська, Вероніка Луста, Софія Духно, Євгенія Чуб, Альона Вельбой, Крістіна Ситник, Данило Прохоренко
  • команда «STEAMie» Наукового ліцею №3 Полтавської міської ради за проєкт «Комікс «Peter Rabbit» by Beatrix Potter», який представили учениці 8-А класу Ольга Кушнірова, Дар’я Пасинога та Анастасія Писаренко, учитель – Людмила Киричок
  • команда «Креативні тінейджери» Наукового ліцею №3 Полтавської міської ради за проєкт «Буктрейлер «Випадкова зустріч з гарною книгою може назавжди змінити долю людини», який підготували учениці 8-А класу Ольга Кушнірова, Дар’я Пасинога, Стефанія Найдьон, Соломія Кужик та Марія Бойко. Наукові керівники – вчителі англійської мови Ірина Чичкало та Наталія Тихоненко
  • команда «Алекс» Наукового ліцею №3 Полтавської міської ради за проєкт «Ice skating: A metaphor for life», який виконала учениця ліцею Олександра Лук’яненко під керівництвом вчителя Катерини Овсієнко.

Дипломом І ступеня у секції «Німецька мова» нагородили:

  • команда «Mumins» Наукового ліцею №3 Полтавської міської ради за проєкт «Презентація уривку з циклу творів про Мумітролів Туве Янссон «Весна у долині Мумітролів», виконаний Ольгою Кушніровою та Анастасією Писаренко, учитель – Анастасія Чернорук.

На окрему увагу заслуговує виступ команди студенток групи 102 -ГФ Марії Касьян та Анастасії Омарової, їхня творча робота «A Red, Red Rose» була підготовлена у межах Міжнародного проєкту «Burns night» для пошанування пам’яті видатного шотландського поета Роберта Бернса.

Короткий буктрейлер «дорослої прози» відомого дитячого письменника Рональда Дала презентували студентки групи 101-ГФ Полтавської політехніки Юлія Гордієвська та Анастасія Налойченко. Дитячу тему в живописі представила студентка групи 101-ГФ Полтавської політехніки Марина Корнієнко, а студент групи 101-ГФ Валерій Левченко презентував колективний проєкт «Halloween».

Студенти групи 102-ГФ спробували вписати себе у контекст певної доби, презентуючи відомі твори живопису. Проєктну роботу представили студенти Олександра Несторик та Артем Куда. Відеоесей «Дистанційне навчання: погляд з «того» боку екрану» презентували представники групи 101-ГФ Дар’я Мальцева та Олександр Кордунян.

Після нагородження учасники фестивалю відвідали інноваційні науково-освітні та спортивні локації, прогулялись затишним внутрішнім двориком Полтавської політехніки та зробили фото на згадку.

На початку травня у політехніці відбулася I Наукова учнівська конференція «Філологія очима учнів».

Медіа–центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»