Міністерство освіти і науки України звертає увагу, що останнім часом з явилося декілька Тelegram – каналів і Facebook – сторінок, які частково або повністю використовують офіційну графіку брендбуку Міністерства освіти і науки України задля ілюстрації власних повідомлень. Зміст даних дописів н відповідає дійсності, містить маніпуляції або зумисно викривлену інформацію.
До уваги вступників! Уся достовірна інформація з питань вступної кампанії -2022 розміщується лише на офіційних сайтах МОН, УЦОЯО, ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс», УДЦМО та їхніх верифікованих сторінках у соціальних мережах.
Наприклад, Тelegram – канал «Вступ інфо» використовує логотип МОН України і позиціонує себе як єдиний інформаційний канал щодо вступної кампанії – 2022 , однак це джерело не має жодного стосунку до Міністерства.
Ознаки, за якими можна легко розпізнати фейковий контент, що виражає псевдоофіційну позицію МОН України:
- повністю або частково сфальсифіковане лого МОН України;
- лише частина офіційного листа, без підпису, дати та QR – коду;
- посилання на неофіційні ресурси (здебільшого інші Тelegram – канали);
- офіційні лого МОН у текстах повідомлень, що належать до компетентностей інших державних установ;
- інформація з термінами, які не використовуються МОН України в офіційних документах;
- лого МОН для анонсу вебінарів та онлайн – конференцій для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, де варто оплатити сертифікат тощо.
МОН України не співпрацює у проєктах з організаціями, що надають платні освітні послуги та не здійснює рекламну діяльність.
Раніше МОН України проведе Всеукраїнський семінар для фахівців освітньої галузі «Фізична культура», вебінар щодо ефективного використання освітніх онлайн – платформ, а на сайті МОН запрацював чат бот для вступників.
Медіа – центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»